Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:51:49 GMT

کاغذ دیواری مهمترین عنصر در دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۵۶۱

کاغذ دیواری مهمترین عنصر در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری هایی که از جنس وینیل و پی وی سی هستند که می توانند سالیان سال، مانند روز اول بر روی دیوارخوش بدرخشند. دیگر لازم نیست تا نگران تمیز کردن و شستشوی این محصول باشید .

استفاده از کاغذ دیواری، یکی از بهترین راه حل ها در دکوراسیون داخلی خانه برای دیوارها می باشد. همیشه به دنبال راه حل و ایده ای جدید و نو هستیم تا با بکارگیری آنها متفاوت تر از بقیه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای طراحی داخلی خانه شاید به سراغ خیلی چیز ها برویم انواع لوستر ها، مبلمان ، پرده  ها و ...  . اما یکی از مهم ترین قسمت های خانه، دیوار های آن می باشد که مدام برای آن نقشه های مختلف می کشیم.

شهر کاغذ دیواری

کاغذ دیواری بهترین گزینه برای  تزیین دیوارهای منزل می باشد. مهم نیست شما برای کدام قسمت از خانه خود قصد استفاده از این نوع دیوار پوش را دارید، کافی است تصمیم بگیرد وسری به شهر کاغذ دیواری بزنید. در شهر کاغذ دیواری برای هر قسمت از خانه شما برنامه ریزی شده است. در این مجموعه با دنیایی از رنگ روبرو خواهید شد. طرح های خاص، زیبا و شیک را خواهید یافت و  بدون اراده با دیدن هر کدام لبخندی از رضایت را خواهید زد.

 

کاغذ دیواری آشپزخانه

در انتخاب کاغذ دیواری مدرن به خود شک و تردید راه ندهید. شما می توانید با هر میزان بودجه ایی که دارید وارد شهر کاغذ دیواری شوید و آنچه را که نیاز دارید به راحتی تهیه نمایید. کارشناسان ما در این مجموعه مشتاقانه شما را راهنمایی خواهند کرد.

کاغذی دیواری برای قسمت های مختلف خانه

شاید زمانی نه چندان دور، اولین و مهم ترین هدف استفاده از کاغذ دیواری پوشش  سوراخ ها و عیب و ایرادات دیواربود و کمتر کسی فکر می کرد که این دیوارپوش تبدیل به یک کالای لوکس شود.

حالا  دیوارهای داخلی خانه اگر تمیز و بی عیب هم  باشند از کاغذ دیواری برای طراحی آن استفاده می کنند. مهم نیست شما برای کدام قسمت از خانه خود قصد استفاده از این دیوار پوش را دارید. طراحان این صنعت  برای همه قسمت های منزل و محیط کار شما اقدام به طراحی و تولید کاغذ دیواری های با دوام کرده اند.

انواع کاغذ دیواری جدید که از جنس وینیل و پی وی سی هستند  می توانند سالیان سال، مانند روز اول بر روی دیوارخوش بدرخشند. دیگر لازم نیست تا نگران تمیز کردن و شستشوی این محصول باشید ، می توانید با استفاده از مایع شوینده ملایم و یک اسفنج مرطوب اقدام به تمیز کردن آن کنید.

دیگر از یک دیوارپوش خوب چه میخواهید: مقاوم دربرابر رطوبت، قابلیت شستشو، ترمیم ساده و راحت، تنوع در رنگ و طرح، عدم جذب دوده و آلودگی، نصب ساده و سریع، استحکام بالا، تنوع در قیمت.

کاغذ دیواری های مخملی

اگر از آن دست افرادی هستید که تجملات برای آنها مهم است ، به شما توصیه می کنیم تا دربین کاغذ دیواری ها به سراغ جنس مخمل آن بروید. این نوع از دیوار پوش ها دارای طرح های خاص و برجسته می باشند، که در کنار زیبایی کیفیت را نیز به شما عرضه می کنند.

همانطور که از نام این دیوار پوش پیداست، در ساخت آن از الیاف پارچه مخمل استفاده می شود. به همین دلیل است که در این محصول با طرح های برجسته مواجه هستیم.

کاغذ دیواری مخملی

 زمانی که قصد استفاده از این نوع دیوار پوش را دارید بهتر است تا به نورپردازی منزل خود دقت بیشتری داشته باشید.. با کمی خلاقیت  و حوصله می توانید با استفاده از این نوع دیوارپوش ها و نور، فضای بسیارزیبایی را در منزل خود بوجود آورید.

این دیوارپوش مخملی جزء گران ترین جنس های کاغذ دیواری است.

این نوع از کاغذ دیواری ها ، قابلیت شستشو ندارند و در برابر رطوبت مقاومت کمتری را از خود نشان می دهند.

استفاده از این محصول در سالن های پذیرایی توصیه می شود چون می تواند فضایی لوکس و کلاسیک را بوجود آورد.

کاغذ دیواری های کریستالی

این نوع از کاغذ دیواری  ها نیز لوکس و لاکچری بوده و از قیمت بالایی برخوردار می باشند. از این جهت به آنها کریستالی گفته می شود چون  ساخت آنها به گونه ایی است که می توانید نقاط ریز و درشت روشنی را در آنها ببینید.

این ویژگی باعث انعکاس نورمی شود و می تواند فضای منزل را زیبا جلوه دهد.

کاغذ دیواری کریستالی

 

استفاده از این دیوار پوش در سالن های پذیرایی توصیه می شود، اما چون دارای قیمت بالایی است، شما میتوانید به صورت جزیی از آن استفاده نمایید مثلا می توانید در دیوار پشت تلویزیون از آن استفاده کنید.

این نوع از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارند، اما دقت کنید تا از اسفنج های تمیز استفاده کنید تا باعث کدری آن نشود.

 برای شستشوی این محصول در ابتدا، گرد و غبار آن را تمیز نمایید سپس اقدام به شستشو نمایید.

برای  بازدید و انتخاب انواع کاغذ دیواری می توانید به شهر کاغذ دیواری مراجعه کنید. در این مرکز می توانید کاغذ دیواری ها را در انواع جنس ، طرح و قیمت بیابید و از کارشناسان آن در این زمینه بهره ببرید. با مراجعه به سایت شهر کاغذ دیواری می توانید به صورت آنلاین از محصولات این شرکت اطلاع یابید و خرید اینترنتی نیز داشته باشید.

این محتوا صرفا تبلیغاتی است

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند

نماینده ولی فقیه درچهارمحال‌وبختیاری گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار امسال با معلمان راه‌گشای بسیاری از مسائل و مشکلات امروزه آموزش‌وپرورش است که صرفا بر روی کاغذ نماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام ظهر امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: باید در جهت گیری‌های سیاسی و اجتماعی خود، مراقب حرف‌ها و موضع گیری‌های ناروا و تهمت‌ها باشیم و وظیفه این است که در قبال چنین حق‌الناسی در فکر جبران باشیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: دستگاه طاغوتی حکومت عباسی نهایت سعی خود را در خاموش کردن صدای قیام امام محمد باقر (ع) و امام صادق (ع) داشت اما در نهایت مجاهدت آن دو امام بزرگوار باعث زنده نگه داشتن معارف اسلام و تربیت شاگردان بسیار شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ایام ثبت نام آزمون حوزه‌های علمیه اضافه کرد: تنها راه ادامه کار علمی و فقهی امام صادق (ع) تقویت جریان حوزه‌های علمیه است و اولیا در تشویق فرزندان خود به ثبت نام و ورود به حوزه علمیه باید دقت عمل داشته باشند.

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: مسئله تحریم‌ها از دهه ۷۰ تا به امروز حربه دشمن بوده اما دشمن با این تحریم‌ها راه به جایی نبرده و حتی این تحریم‌ها موجب رشد کشور را به همراه داشته که نمونه آن رشد در عرصه انرژی هسته‌ای بوده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز خروج آمریکا از معاهده برجام خاطر نشان کرد: کسی که در قضیه برجام ضرر کرد خود آمریکا پیمان‌شکن بوده و ملت ما همیشه بر سر پیمان‌های خود بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی ادامه داد: بسیج سازندگی مجموعه‌ای کارآمد با عملکرد بالا و هزینه کم است، احداث جاده‌های روستایی در استان با هزینه کم و کیفیت خوب نمونه بارز کار جهادی است.

حجت‌الاسلام نکونام گفت: هنوز اهمیت مسئله غزه در اذهان عمومی کاهش پیدا نکرده است، جنبش دانشجویی دانشجویان غرب در حمایت از غزه نشان دهنده آثار انقلاب اسلامی و نشانه رواج حق طلبی در بین جوانان غرب است.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار امسال با معلمان، راه‌گشا بسیاری از مسائل و مشکلات امروزه آموزش‌وپرورش است و امیدواریم این راهبردها در مسئله تربیت و توانمند سازی معلمان، جایگاه معلم، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مسئله مهم تربیت دانش آموزان با رویکردهای اسلامی صرفاً بر روی کاغذ نماند.

کد خبر 750316

دیگر خبرها

  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار