Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@19:37:55 GMT

آمریکا ویزای چند دانشجوی ایرانی را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۸۰۱

آمریکا ویزای چند دانشجوی ایرانی را لغو کرد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، تعدادی از دانشجویان ایرانی که قرار بود تحصیلات خود را در دانشگاه‌های آمریکا آغاز کنند از ورود به این کشور منع شدند.

روزنامه نیویورک تایمز با انتشار این خبر می‌گوید این دانشجویان که اغلب آن‌ها قصد ادامه تحصیل در سیستم دانشگاهی کالیفرنیا را داشتند در حالی که ویزای خود را دریافت کرده بودند، ماه جاری از پرواز‌های آن‌ها جلوگیری به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دست‌کم ۱۲ دانشجوی ایرانی که قرار بود تحصیلات تکمیلی خود را در رشته‌های مهندسی و علوم کامپیوتر آغاز کنند می‌گویند که ویزای آنها به طور ناگهانی لغو شده و طی ماه جاری از پرواز آنها به آمریکا جلوگیری شده است.

این در حالی است که بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، وزارت خارجه آمریکا می‌گوید هیچ تغییری در برنامه ویزای دانشجویان ایجاد نشده است و مقام‎های ارشد آمریکا در زمینه آموزشی نیز می‌گویند که همه ساله در فصل پاییز این مشکل برای صد‌ها دانشجوی خارجی که قصد تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا را دارند به وجود می‌آید.

اما این دانشجویان ایرانی که اغلب آن‌ها قصد ادامه تحصیل در دانشکده‌های دانشگاه کالیفرنیا را داشته‌اند می‌گویند که ویزای آنها در لحظه آخر و بدون هیچگونه اطلاعی لغو شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تحصیلات تکمیلی ویزای دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم

در اعتراضات و تظاهرات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا، تاکنون بیش از ۶۰۰ دانشجو توسط پلیس این کشور دستگیر شده اند. در ادامه ویدئویی از نحوه عجیب دستگیری یک دانشجوی معترض را می‌توانید ببینید که در فضای مجازی پربازدید شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • گسترش خیزش جهانی دانشجویان حامی فلسطین / پلیس آمریکا دانشگاه کلمبیا را محاصره کرده است + فیلم
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • فصل بیداری
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی