Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بهزیستی را دستگاه ناظر مطالبه گر حقوق معلولان مهرفی کرد و گفت : سازمان بهزیستی به عنوان دبیرخانه ستاد مناسب سازی همواره پیگیر مناسب سازی فضاها و اماکن اداری بوده و به این منظور جلسات مختلفی را برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معلولان تحت پوشش بهزیستی استان را بالای ۴۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت : بیشترین تعداد معلولان مربوط به معلولان جسمی و حرکتی هستند و نیاز دارند در جامعه کارهای خود را انجام دهند.

این مسئول افزود: بر اساس قانون حمایت از معلولان تمامی وزارتخانه، سازمان ها، موسسات، شرکت های دولتی و ... ملزم هستند که در چارچوب بودجه مصوبه سالانه خود تمام ساختمان ها، اماکن عمومی، ورزشی و تفریحی معابر و وسایل خدمات موجود را برای بهره مندی افراد دارای معلولیت مناسب سازی کنند.

رضوان مدنی گفت: فرمانداران در شهرستان ها به بحث مناسب سازی زیاد بهاء نمی دهند لذا ضروری است جلسه ای در مرکز تشکیل شود و فرمانداران به ارائه گزارشی از اقدامات بپردازند.

او بر تعامل و هماهنگی تمامی دستگاه ها برای اجرای مناسب سازی فضای عمومی ویژه معلولان تاکید کرد و گفت: باید این موضوع به نحو احسن پیگیری شود چرا که روزبه روز نیاز بحث مناسب سازی بیشتر می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سازمان اتوبوسرانی باید تدبیری بیندیشد که در هر مسیری یک اتوبوس ویژه معلولان راه اندازی شود و در مرحله اول ۱۰ اتوبوس را به صورت پایلوت راه اندازی کند.

او از تجهیز ۳ بانک در سطح استان کرمانشاه به سامانه خدمات بانکی نابینایان خبر داد و گفت: توزیع این امکان در مناطق فاقد شعب یا دارای حداقل شعب تجهیز شده در اولویت قرار می‌گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

دبیرخانه ستاد مناسب سازی همواره پیگیر مناسب سازی فضا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: عملیات خاکریزی، تسطیح و بستر سازی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی در منطقه ۱۹ تهران آغاز شد.

علی نایبی افزود: این عملیات به مساحت هزار متر مربع به منظور ایجاد چشم انداز زیبا در سیمای شهر، با خاکریزی ۴۵ کامیون به حجم ۹۰۰ تن خاک مناسب کاشت در بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی آغاز شد.

معاون شهردار منطقه ۱۹ گفت: در مرحله بعدی خاک تخلیه شده با لودر تسطیح و برای بستر سازی و کاشت درخت و درختچه آماده می‌شود.

علی نایبی افزود: با هدف توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد فضایی دلپذیر و با طراوت برای شهروندان، ۳۰۰ اصله درخت و هزار و ۷۰۰ عدد درختچه در این محدوده برای توسعه فضای سبز شهری کاشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه