Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی این دوره از مسابقات روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات تیم‌های استان‌های فارس و خراسان رضوی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. 

رضا متجدد افزود: این مسابقات که از روز پنجشنبه در استخر پردیس دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شده بود امروز به پایان رسید.   
وی اظهار داشت: در این مسابقات ۸۵ شناگر از ۱۰ استان کشور در ۱۳ ماده انفرادی و ۲ رشته تیمی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: برگزیدگان این مسابقات به تیم های لیگ برتر شنا و واتر پلوی دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می شوند.
وی با بیان اینکه در گذشته تیم داری دانشگاه در واحد تهران مرکز انجام می شد افزود: با صدور بخشنامه ای از سال تحصیلی جاری  شهرستان‌ها می توانند خودشان نیز تیم داشته باشند که در این راستا رشته واترپلو به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد واگذار شده و به همین دلیل برای موفقیت در لیگ برتر در حال برنامه ریزی و جذب عضو هستیم.  
متجدد اظهار داشت: از آبان ماه تمرین های تیم شروع می شود و طبق بخشنامه ۵۰ درصد اعضای تیم از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خواهند بود.
وی گفت: ۱۰ نفر از دانشجویان این واحد در تیم های لیگ برتر دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های تکواندو، نجات غریق و بسکتبال حضور دارند و از این فصل نیز در تیم واترپلو شرکت خواهند کرد.
۲۰۳۰/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی فدراسیون ورزش های دانشگاهی دانشگاه فردوسی مشهد شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید

فرخ هدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک اظهار کرد: نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) امروز با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک و جمعی از مدیران ادارات، نهادها و صاحبان حرفه‌ها و صنایع ومشاغل با بر پایی غرفه‌های فعال واحد دانشگاهی آغاز به‌کار کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک افزود: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و با هدف اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، جذب کارآموزان در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع در واحد اندیمشک افتتاح شد و امیدواریم که این حرکت سرآغاز تحولی مثبت و رویکردی مؤثر در مسیر حرکت تحولی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حضور علاقه‌مندان به‌ویژه دانشجویان و جوانان جویای حرفه و تخصص نتایج خوبی رقم بخورد و با حضور همشهریان در این رویداد تأثیرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.

هدایی عنوان کرد: رویداد صدرا با تأکید بر توسعه اشتغال و راهبردهای کلان دانشگاه آزاد اسلامی و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست‌بوم‌های محلی و منطقه‌ای، ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی، جامعه و صنعت برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد صدرا به‌صورت ترمی در دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: مهارت‌افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت‌آموزی دانشجویان، معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به‌عنوان مدرسان مهارتی از دیگر اهداف اجرای طرح «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک اضافه کرد: با اجرای رویداد صدرا، فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می‌آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار خواهد شد و دانشجویان و نخبگان کشور باید از این فرصت‌ها برای تولید ثروت برای خود و کشور استفاده کنند.

هدایی با تأکید بر اینکه دانشجویان با بازدید از این غرفه‌ها با فرآیند تولید و ایده‌های جدید آشنا می‌شوند، ادامه داد: این ارتباط هرچه بیشتر شرایط مساعدتری برای اشتغال جوانان تحصیل کرده جویای کار فراهم می‌ آورد.

وی یادآور شد: رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور صاحبان صنایع و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی برگزار و بازدید وحضور برای عموم مردم در دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک مهیا شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903178

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند