Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:55:33 GMT

آخرین وضعیت پروژه عمرانی زیر گذر استاد معین

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۹۱۵

آخرین وضعیت پروژه عمرانی زیر گذر استاد معین

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین حبیب زاده – عضو شورای شهر تهران – در حاشیه افتتاح پل شهید نوروزی بزرگراه چمران درباره این پروژه در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه وقتی تحویل شورای پنجم شد ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و عمده کار در شش ماه گذشته انجام شد. با مذاکرات و همکاری هایی که صورت گرفت این کار  امروز افتتاح می شود و ۶۰ میلیارد تومان هزینه اجرای این پل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب زاده گفت: انتظار ما این است که این پل بخشی از بار ترافیکی غرب به شرق چمران را کاهش دهد و فکر می کنیم این موضوع باعث جلوگیری از تراکم پل روگذر چمران به ولیعصر می شود.

وی درباره پروژه زیرگذر استاد معین هم گفت: خوشبختانه آن پروژه پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشته است و علی رغم این که احداث  تونل آن حساسیت ویژه ای دارد کار به خوبی پیش می رود. این تونل با سقف تونل متروی عبوری از زیر خیابان آزادی نیم متر فاصله دارد و با سطح خیابان آزادی هم ۴ متر فاصله درد و پیمانکار آن را به روشی خاص که معروف به روش اتریشی است اجرا می کند.

حبیب زاده افزود: تاکنون در چهار مقطع خاکبرداری انجام شده و یکی از مقاطع به طور کامل باز شده و تقریبا از زیر آزادی هم رد شده ایم و در اواخر کار هستیم. فکر می کنم در چند روز آینده جداره ها و کف سازی آغاز می شود. قولی که داده بودیم تا پایان امسال بود، ان شاءالله زودتر از موعد مقرر تحویل خواهد شد.

کد خبر 4724519 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین حبیب زاده پروژه عمرانی شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی آتش نشانی نیروی انتظامی آتش سوزی شهر تهران سیدابراهیم رئیسی عملیات امداد و نجات محسن هاشمی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به منظور بررسی وضعیت طرح های عمرانی و خدماتی مسکن مهر صفادشت و شهرک گلهای شهرستان ملارد و پس از بازید از این مناطق، نشستی، با حضور معاون هماهنگیِ امور عمرانی استانداری تهران در دفتر فرماندار شهرستان ملارد برگزار شد 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» در سریلانکا
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد