Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:15:43 GMT

صندوق امانات بانک دی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۹۸۸

صندوق امانات بانک دی افتتاح شد

 باهدف ارتقای خدمت‌رسانی به مشتریان، صندوق امانات بانک دی در شعب دولت و نیاوران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، طی مراسمی با حضور محمدرضا قربانی مدیرعامل، احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی، جمشید بهمن، رئیس اداره کل حراست، مسعود الویریان، رئیس اداره امور شعب جنوب کشور و شرق تهران و منصور مشورت، رئیس اداره مهندسی و املاک، صندوق امانات بانک دی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل بانک دی در این مراسم ضمن  قدردانی از تلاش همکاران اداره کل امور شعب و بازاریابی، پشتیبانی و حراست برای تجهیز شعب بانک به صندوق امانات گفت: هم‌زمان با توسعه اقتصادی و افزایش سرمایه‌های خصوصی، حفاظت ایمن از سرمایه‌های مالی یکی از دغدغه‌های اصلی است و بانک‌ها به‌عنوان امین سرمایه‌های مردم  موظف به ایجاد شرایط و امکاناتی در راستای صیانت از اموال شخصی افراد هستند.

قربانی افزود: بانک دی به‌منظور پاسخ به نیاز امنیت‌بخشی به اموال افراد و ایجاد آسودگی خاطر و رفاه حال مشتریان خود برای نگهداری اموال ارزشمند در محیطی امن و عاری از خطر اقدام به ارائه خدمت صندوق‌های امانات اجاره‌ای کرده است.

مدیرعامل بانک دی همچنین با تاکید بر این‌که تکیه‌بر ظرفیت‌ها، دانش و توان متخصصان داخلی، رمز رشد اقتصادی کشور است، یادآور شد: در همین راستا و برای حمایت از رونق تولید، تجهیز صندوق امانات بانک دی در شعب دولت و نیاوران توسط یکی از شرکت‌های باسابقه داخلی و باکیفیت عالی در سطح معیارهای سازمان ملی استاندارد اجرا شده است.

منصور مشورت، رئیس اداره مهندسی و املاک نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره در اجرایی شدن پروژه صندوق امانات گفت: صندوق‌های امانات بانک دی با ویژگی ضد حریق و برخورداری از شرایط ایمنی ویژه در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ آماده ارائه به مشتریان گرامی هستند.

رئیس اداره مهندسی و املاک بانک دی با اشاره به این‌که محرمانه بودن اموال و امنیت بالا ازجمله مزایای صندوق‌های امانات است، عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۷۴۲ صندوق امانت در شعب دولت و نیاوران بانک دی برای رفاه حال مشتریان به بهره‌برداری رسیده و آماده ارائه خدمت می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک بانک دی صندوق امانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز در اولین برنامه‌های سفر حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، وی از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بانک مسکن: در استفاده از منابع صندوق توسعه ملی عجله نمی‌کنیم
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است