Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به فعالیت ۱۴۳ مدرسه در این منطقه گفت: با توجه به تمهیدات شهرداری منطقه برای بازگشایی مدارس، کلیه امور تجهیزاتی و عمرانی و برنامه‌ای انجام شده است که بدین ترتیب، تمامی تمهیدات برای شروع آرام و ایمن ماه مهر تدارک دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیران منطقه در مدارس منتخب این منطقه برگزار و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ تهران در خصوص تمهیدات ترافیکی این منطقه اظهار داشت: برای کنترل ترافیک نخستین روز‌های ماه مهر و همچنین رفت و آمد ایمن و مطمئن دانش آموزان، اقدامات مختلفی شامل نصب تابلو‌های هشدار دهنده ترافیکی، ترسیم خط کشی عابر پیاده و نوشتاری، اصلاح هندسی و... صورت گرفت.

رحمان زاده در خصوص امور تجهیزاتی مدارس ادامه داد: با توجه به اعلام آموزش و پرورش منطقه، کمبود‌ها و کاستی مدارس شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شد.

شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به رویکرد این منطقه در امور عمرانی تصریح کرد: مرمت آسفالت معابر نزدیک مدارس و ایزوگام پشت بام آن‌ها بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام ۱۲ هزار خودرو در سامانه سرویس مدارس

به گفته وی در شاخه برنامه‌ای نیز آموزش بازیافت و آموزش‌های شهروندی برای دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران پیرایش فضای سبز مدارس و شستشوی فضا‌های این اماکن و اهدای لوازم التحریر را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

انتهای پیام/

تمهیدات شهرداری منطقه ۱۳ تهران برای آغاز سال تحصیلی جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران سال تحصیلی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف

ویدئویی از پهپاد مهاجر ۴ منتشر شده که نشان می دهد از این پهپاد برای کنترل ترافیک در استان فارس استفاده شده است.

کد خبر 749768

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • تاکید بر ساخت پارکینگ‌های حاشیه در منطقه ۱۶ تهران
  • فیلم| این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد