Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:06:54 GMT

۱۹۸ عامل افیونی و متهم تحت تعقیب در بابل دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۱۴۳

۱۹۸ عامل افیونی و متهم تحت تعقیب در بابل دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحسن جعفری اظهار داشت: به منظور برقراری امنیت عمومی و برخورد با مخلان امنیت و آرامش مردم، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در این طرح که به مدت یک روز در این شهرستان به اجرا در آمد ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۶۵ عامل افیونی، ۲۶ سارقان حرفه ای و ۱۰۷ نفر از متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ۲۱ کیلو و ۴۰۹ گرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی منزل، تجهیزات کشاورزی، موتورسیکلت و لوازم داخلی خودرو کشف شد .

جعفری همچنین، خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی این شهرستان نیز بازدید شده که به ۱۶ واحد صنفی متخلف اخطار پلنب داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که برقراری نظم و امنیت اجتماعی مسلتزم همکاری همه سازمان ها و نهادها با پلیس است، تقش مردم را در این عرصه اثرگذار برشمرد و از شهروندان خواست: برای مقابله و پیشگپری از ناهنجاری اجتماعی با پلیس همکاری کره و هرگونه اطلعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4724572

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران دستگیری سارق مواد مخدر اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس شهرکرد ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا سانحه تصادف ایلام گرگان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان

سردار سعید دادگر گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادیر هنگفتی پول از آنان دریافت کرده، اما بجای پرداخت سود، به مکانی نا معلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد متهم شدند.

سردار دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان