Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان باصفا، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌ و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بازی دیروز تیمش مقابل سایپا تهران اظهار داشت: این بازی منجر به اولین برد فصل مان شد که با اولین پیروزی خانگی ما همراه بود. هواداران جم، سنگ تمام گذاشتند و تیم پارس جنوبی، تیمی دوست داشتنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دلیل این موضوع هم هواداران این تیم هستند و خدا را شکر که توانستیم آن‌ها را شاد کنیم و جواب زحمت آن‌ها را بدهیم. ما از هواداران انتظار حمایت داریم و آن‌ها نیز انتظار دارند که ما نتیجه خوب بگیریم. بازی دیروز، هم پرگل بود و هم تماشاگر پسند. این ۳ امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

نتیجه گرفتن تیم از بازی کردن من مهم‌تر است

او در مورد حضورش در پست بازیساز در تیم پارس جنوبی گفت: من به وسیله امیرقلعه نویی در پست بازیساز به فوتبال ایران معرفی شدم. خودم هم دوست دارم در این پست بازی کنم. چون سال‌های گذشته در پست هافبک دفاعی بازی کرده بودم، تصور می‌کردم که در این فصل هم در این پست بازی کنم. با توجه به حضور کاخا کاکاشویلی و مگنو باتیستا در این پست،   یک خط جلوتر بازی می‌کنم. افتخار می‌کنم که هم تیمی محمد نوری و رقیبی برای او هستم. امیدوارم هر اتفاقی که به نفع تیم است، رخ دهد. البته برای نتیجه گرفتن تیم اهمیت دارد و بازی کردن من، در درجه دوم قرار دارد به هر حال کمالوند هر جایی بخواهد، برای پارس جنوبی بازی می‌کنم.

امیدوارم مشکلات چندساله پارس جنوبی برطرف شود

باصفا در خصوص ابلاغیه جدید وزارت نفت که ۳ تیم نفتی لیگ را از دریافت کمک‌های مالی محروم کرده است و این موضوع با اعتراض هواداران این تیم‌ها همراه شده است، گفت: به عنوان یک بازیکن حرفه ای، من نباید به این موضوع ورود کنم، اما برای هوارادان، نتیجه گرفتن تیم مهم است. ما هم فوتبالیست هستیم و منبع درآمدمان از فوتبال است و شغل دیگری نداریم. البته ما هم همه مشکلات تیم را می‌دانستیم و با قبول این داستان‌ها به پارس جنوبی آمدیم. امیدوارم مسئولان و مدیران تیم به این موضوع رسیدگی کنند و مشکلات چندین ساله این تیم به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: پارس جنوبی ۳ - سایپا ۲/ صادقی طعم اولین شکست را در جم چشید

استقلال برنده دربی خواهد بود

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره شهرآورد این هفته تهران، بیان کرد: حتی ضعیف‌ترین استقلال و پرسپولیس هم در دربی برای نباختن وارد میدان می‌شوند و فکر می‌کنم این بازی تا حدودی گره بخورد. نمی‌توان از الآن پرسپولیس را برده دربی دانست. البته باتوجه به تعصبی که من دارم، فکر می‌کنم برنده بازی فردا، استقلال باشد.  

انتهای پیام/

اظهارات ایمان باصفا درخصوص تیم فوتبال پارس جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه سپهبد قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد