Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@00:50:51 GMT

«صدای پای من» از جام جم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۸۷۷

«صدای پای من» از جام جم

فیلم سینمایی «صدای پای من» به کارگردانی مهرداد خوشبخت از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «صدای پای من» داستان پسری است به نام دانیال که قهرمان رشته دو در روستای خودشان می باشد ، در نزدیکی روستای آنها منطقه ای مین گذاری شده از زمان جنگ هنوز باقی است ، یکی از بچه ها می خواهد یک لاک پشت را به میدان مین بیاندازد تا ببیند چه می شود ، ولی دانیال راضی به این کار نیست و در این راه پای خودش روی مین رفته ، قطع می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیال کاملا نا امید شده تا اینکه ...


مهرداد خوشبخت کارگردان و جواد نوروز بیگی تهیه کننده این اثر هستند ، ضمنا مهران احمدی ، فرشته سرابندی ، مرتضی زارع و پرهام فلاح در آن نقش آفرینی کرده اند .


همچنین کسب جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره پالرموی ایتالیا ، کسب دیپلم افتخار ویژه داوران بین‏ الملل در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‏‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از جمله افتخاراتی است که نصیب این سینمایی شده است .


«صدای پای من» شنبه 30 شهریور ماه 19:00 به وقت تهران از جام جم پخش شده و روز بعد در ساعت های 03:00 و 11:00 بازپخش می شود .

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد اردبیل هفته دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی خطبه نماز جمعه فعالیت های مسجدی دفاع مقدس اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد شبکه جام جم رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا

در تجمع اعتراضی دانشجویان و اساتید دانشگاه نیویورک آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه صدای اذان طنین انداز شد.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا