Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@13:44:10 GMT

ارائه خدمات پزشکی رایگان به منطقه محروم لوداب بویراحمد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۵۹۸

ارائه خدمات پزشکی رایگان به منطقه محروم لوداب بویراحمد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در سفر یک روزه گروه پزشکی به لوداب ،۷۰ نفر ویزیت رایگان، ۵۰۰ نفر تست غربالگری سرطان سینه، ۴۰۰ نفر تست فشارخون و ۲۲ نفر مشاوره شدند.

نادیا صداقت افزود: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی رایگان مسائل و مشکلات مردم این منطقه نیز توسط فرماندار بویراحمد و حوزه امور بانوان و خانواده استانداری این استان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت با اشاره به اهداف امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این حوزه رسیدگی و سرکشی از مناطق محروم و بررسی مشکلات زنان و خانواده در مناطق روستایی است.

وی عنوان کرد: باتوجه به در پیش بودن سال تحصیلی جدید، بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند این روستا توزیع و همچنین بین ساکنان روستا پوشاک توزیع شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی مختلف برای مردم بلوط بلند لوداب در دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه زنان مشکلات آن ها بررسی شد.

وی ابراز داشت: این روستا فاقد راه ارتباطی مناسب بوده که به سبب سخت گذر بودن منطقه اهالی روستا با مشکلات بسیاری رو به رو هستند که پس از پایان این سفر مقرر شد اعتبار لازم برای زیرسازی این مسیر پیش بینی و عملیات اجرایی آن انجام شود.

صداقت با بیان اینکه روستای بلوط بلند لوداب فاقد آب آشامیدنی مناسب است، بیان کرد: باتوجه به رایزنی های انجام شده مقرر شده پس از انجام آزمایشات لازم برای بررسی سالم بودن آب آن منطقه تصمیمات لازم برای تامین آب مناسب برای مردم آن روستا گرفته شود.

۹۸۶۸/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد توسعه روستایی یاسوج امور بانوان استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه‌ دامپزشکی جرقویه با اشاره به تداوم اردو‌های جهادی دامپزشکی در سطح شهرستان گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ هزار دام سبک عشایر ایل عرب جرقویه و دام و طیور روستائیان رایگان بر علیه بیماری‌های تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله و تب مالت واکسینه شده اند.
قربانعلی عرب جعفری افزود: در این اردوی دو روزه ۲ گروه ۴ نفره از شبکه دامپزشکی جرقویه خدمات رایگان ارائه کردند، علاوه بر دام و طیور، سگ‌های گله نیز بر علیه بیماری هاری واکسینه شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عرب جعفری افزود: با توجه به آغاز کوچ عشایر ایل عرب جرقویه به مناطق ییلاقی استان اصفهان و استان‌های همجوار، تمام دام‌های عشایر به صورت کامل در این طرح تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.
اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد خدمت رایگان در قالب اردو‌های جهادی به عشایر و روستائیان استان ارائه داده است.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود