Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:32:18 GMT

دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی و شهادت پروری است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۷۴۸

دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی و شهادت پروری است

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران«ایثار»، دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه خود آورده است:‌ دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی‌فقیه و تحقق همه آرمان‌های اسلام نبوی (ص) و نهضت حسینی (ع) در آن مشعشع و دربرترین جلوه‌های زیبایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است: خالقان و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باصلابت و اراده پولادین و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود و نشان داد که سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست.
«یکی از ثمرات دفاع مقدس فرهنگ‌سازی است. فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی که امروز از جوان و نوجوان تا پیر و کهنسال این ملت برای خداجویی، خداخواهی، خداباوری و خدامحوری در قول و عمل به آن تمسک می‌جویند، ثمره‌ای است که شهدای آن، امروز الگوی عملی و اسوه جوانان این ملت و دیگر ملت‌ها هستند. شهدایی که ملجاء برای انس و ارتباط و حاجت طلبی اقشار مختلف مردم و مزار مقدس آنها زیارت گاه معنوی و مقدس همه ارادتمندان است.»
دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل «قدس سره» و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم؛ سالروز دفاع مقدس را که باعث مجد و عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید؛ به همه پدران و مادران، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان، آزادگان، رزمندگان، و همه ارادتمندان و ملت اسلامی ایران و مستضعفان جهان عموماً و به ولی‌فقیه و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خصوصاً تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس‌آموزی از عزت‌آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم فراهم می‌خواند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»،  رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد

گفتنی است این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 20 و در روز دختر از ساعت 9 الی 20 در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • اسارت مظلوم‌ترین حوزه دفاع مقدس است
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • حضور مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران