Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@22:02:55 GMT

یکشنبه‌ای برای پرواز استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۷۸۰

یکشنبه‌ای برای پرواز استقلال

به گزارش وانانیوز، 

 استقلال طبق معمول چند فصل گذشته شروعی ضعیف در رقابت های لیگ داشته.شروع ضعیفی که با توجه به تغییرات گسترده روی نیمکت و داخل زمین تا حدودی قابل توجیه است. اتفاق تازه ای که استقلالی ها در این فصل با آن مواجهند اما شروع ضعیف تیم شان نیست بلکه دربی زودهنگامی است که بر خلاف سال های قبل این بار در هفته چهارم لیگ برتر به سراغ آبی ها آمده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربی ای که همه می دانند از چه میزان اهمیتی برای هر دو تیم بزرگ پایتخت برخوردار است.

استقلال استراماچونی جوان و جدید شده و برای رسیدن به فرم مطلوب خود احتیاج به زمان دارد. آبی ها هنوز در مرحله آزمون و خطا قرار دارند و در این شرایط باید پا به نودمین شهرآورد تهران بگذراند. در شرایطی که از سه بازی اول خود در لیگ فقط 2 امتیاز کسب کرده اند،مصدومیت هایی بدموقع به سراغ بازیکنان تاثیر گذاری نظیر فرشید باقری و شیخ دیاباته آمده،ستاره هایی نظیر سیدحسین حسینی و علی کریمی با روزهای اوج خود هنوز فاصله دارند،فرشید اسماعیلی محروم است و حواشی مختلف مدیریتی و مسائل دیگر هم استقلال را احاطه کرده.

همه این ها می تواند دست و پای استقلال را مقابل رقیب سنتی خود که تا کنون 6 امتیاز در لیگ دشت کرده،ببندد و شانس برتری آبی ها را در دیدار عصر یکشنبه به حداقل برساند اما این سکه روی دیگری هم دارد.

استقلال اگر بتواند به روند رو به رشد و پیشرفت خود در دربی ادامه دهد و فوتبالی بهتر از سه هفته قبلی به نمایش بگذارد و از سد تیم گابریل کالدرون عبور کند،آن گاه وضعیت به کلی تغییر خواهد کرد و اعتماد به نفس به اردوگاه آبی بازخواهدگشت.

اعتماد به نفس ناشی از سه امتیاز احتمالی در دربی می تواند به تیم استراماچونی حیاتی دوباره ببخشد و یک بار دیگر هواداران مردد را به حمایت از این تیم فراخواند و باعث شود تا استقلال با صعود به رتبه های بالایی جدول به کورس پر ترافیک قهرمانی برگردد.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد