Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شنبه ۳۰شهریورماه در جمع شورای مدیران جمعیت فارس با اشاره به تشکیل دبیرخانه بازنگری و اصلاح نقش‌آفرینی جوانان در قالب مجامع در این استان، بیان کرد: با توجه به عملکرد مطلوب جمعیت هلال احمر فارس، وظیفه بازنگری در این دبیرخانه با وجود حساسیت بسیار به این استان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی گنج کریمی اظهار داشت: خروجی دبیرخانه بازنگری و اصلاح نقش ‌آفرینی جوانان می‌تواند نظامی مطلوب برای حضور هر چه بیشتر جوانان فراهم آورد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه های سازمان جوانان هلال احمر در دست بازنگری است، از جذب اعتبار از وزارت کشور در خصوص عضویت سازمان جوانان در شورای اجتماعی کشور خبر داد و گفت: رصد آسیب‌های اجتماعی بر عهده این شوراست و سازمان جوانان نیز نحوه و شکل و شمایل حضور در شورای یاد شده را بر عهده استان‌ها گذاشته است.

گنج کریمی از روسای شعب درخواست کرد برای کارآمدی هر چه بیشتر سازمان جوانان و استفاده بهینه از منابع آن، راهکارها و پیشنهادهای خود را به دبیرخانه‌ها ارسال کنند.

حضور جوانان، نقطه قوت سازمان هلال احمر است

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیان کرد: کثرت جوانان در شعب، نقطه قوتی برای حضور حداکثری در فعالیت‌های این سازمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حسن انجام وظایف رؤسای شعب در استان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت:  روسای شعب روزانه با مشکلات و مسائل مختلفی در شهرستان مواجه هستند و حفظ اعتبار و سرمایه‌های اجتماعی جمعیت هلال احمر بر عهده آنان است.

سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: روسای شعب باید به جوانان بیشتر اهمیت دهند و از حرکت‌های کوچک بشردوستانه آن‌ها که می تواند دنیا را تحت‌الشعاع قرار دهد، استقبال کنند.

۹۸۸۵ / ۲۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر شیراز سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: ۱۷ استان در ۵ روز گذشته دچار سیل و آبگرفتی شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی