Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:42:53 GMT

رژه بزرگ نیروهای مسلح در استان کردستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۹۲۴

رژه بزرگ نیروهای مسلح در استان کردستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: رژه یگان‌های نظامی و انتظامی فردا هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس در بلوار آزادگان سنندج برگزار می‌شود. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رژه یگان‌های نظامی و انتظامی فردا هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مرکز استان کردستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال میزبانی و مسئولیت رژه نیروهای مسلح به عهده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان است.

رژه اقتدار نیروهای مسلح مازندران برگزار می‌شود + محدودیت ترافیکیمحدودیت‌های ترافیکی رژه 31 شهریور در شیراز اعلام شدمحدودیت‌های ترافیکی برگزاری رژه هفته دفاع مقدس در یزد اعلام شد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: این مراسم با حضور مسئولان و فرماندهان استانی، خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم در بلوار آزادگان این شهر برگزار می‌شود و یگان‌های نظامی و انتظامی گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مختلف نظامی و فناوری به نمایش می‌گذارند.

رجبی با بیان اینکه 40 عنوان و 800 وِیژه برنامه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس از سوی سپاه بیت‌المقدس در استان کردستان اجرا می‌شود، گفت: برگزاری رژه یگان‌های نظامی و انتظامی، برپایی نمایشگاه، بازسازی عملیات محمد رسول الله(ص) جزو برنامه‌های نخستین روز هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ح

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: درخواست ها از کنگره آمریکا برای افزایش تدارکات تسلیحاتی برای اوکراین چیزی را عوض نمی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سفیر روسیه در واشنگتن در این باره ادامه داد: اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین هم وضعیت را در میدان نبرد تغییر نمی دهد.

آناتولی آنتونوف در ادامه افزود: آمریکا باید در لفاظی های تهاجمی خود نسبت به روسیه تجدید نظر کند. رویارویی دو قدرت هسته ای به نتایج غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد و ما این موضوع را پیشتر هم اعلام کرده بودیم.

این در حالیست که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، مطابق با دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 6098607

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود