Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:44:48 GMT

دفاع مقدس جامعه را از گزند دشمنان واکسینه کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۰۰۹

دفاع مقدس جامعه را از گزند دشمنان واکسینه کرد

سرهنگ سید حسن حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری  با بیان این که رمز پیروزی ما دردفاع مقدس اتحاد و ولایت پذیری بود اظهار داشت: قدرت ما برگرفته  از الگوی دفاع مقدس است واین الگو باید برای حل تمامی مشکلات درجامعه نشریابد  .

وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس رشادت و ایثارگری های جوانان آن زمان سبب ماندگاری این ارزش شد وتداوم این راه و انتقال آن به نسل جدید باید ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان از تفکر شهدا و فرهنگ شهادت  واهمه دارند افزود : امروز دشمنان می خواهند از طریق فضای مجازی و تبلیغات  در ذهن و یاد نسل جوان ما ارزش های دفاع مقدس شهدا کمرنگ گردد .
سرهنگ حسینی افزود : دفاع مقدس می تواند الگوی موفق در تمام عرصه ها باشد زیرا در سخت ترین شرایط آزمون خود را به خوبی پس داده است  و در زمانی که تمام دنیا علیه ما ایستاده بودند موفق و سربلند بیرون آمد .
وی در ادامه تصریح کرد: امروز دو موسسه مطالعاتی معتبر دنیا،  ایران را از لحاظ قدرت بازدارندگی و توان دفاعی و سیاسی و نظامی پس از امریکا ،چین ،ژاپن، روسیه، آلمان و هند در  رتبه هفتم معرفی می کنند .

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان صومعه‌سرا  افزود :  نیاز جامعه ما امروز حفظ وحدت و پیروی از ولایت فقیه است زیرا در این صورت انتقال ارزش ها به نسل جدید سریعتر انجام می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس باشکوه تر ازقبل برگزار می گردد اظهار داشت :  هفته دفاع مقدس دربر دارنده ارزش ها و رشادت هاست و این اهداف را به نسل بعد انتقال می دهیم .
وی  در ادامه از اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت  هفته دفاع مقدس درشهرستان صومعه‌سرا  خبرداد و افزود : این برنامه ها باشعار محوری درشهرستان صومعه سرا اجرا می شود.
وی در ادامه رژه خودرویی ، برگزاری  6 یادواره شهدا در بخش ها و دهستان صومعه‌سرا و افتتاح  10 باب واحد مسکونی محرومین ، محفل انس با قرآن و یادواره آبروی محله،  نشست های بصیرتی و مسابقات ورزشی پایگاه بسیج و همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس  را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در صومعه سرا  اعلام کرد .
صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در 25  کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است .

۷۲۹۲ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته ی دفاع مقدس صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن گرامیداشت روز معلم، گفت: افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا معرفی شهیدان به عنوان الگویی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان که موتور محرکه انقلاب هستند، ضروری و بسیار با اهمیت است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای هشت سال جنگ تحمیلی صحنه‌هایی ماندگار را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌‌های رزمندگان در آن دوره حساس بود.

رضایی با تاکید بر نقش‌ معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس تصریح: تقدیم 36 معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی به ویژه این شهرستان است.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه تصریح کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده و تقدیم بیش از 365 شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای حضور در امراسم یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با بهترین امکانات به اسلام و مسلمین ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس با مهارت تمام با یزیدیان زمانه مقابله کند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است