Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:12:49 GMT

ظرفیت قانونی تهاتر در فارس مورد استفاده قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۷۹۱

ظرفیت قانونی تهاتر در فارس مورد استفاده قرار گیرد

استاندار فارس گفت: ظرفیت قانونی تهاتر باید در فارس مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به اقداماتی که از اول سال انجام شده این استان باید بالاترین سهم را از این ظرفیت به خود اختصاص دهد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عنایت‌الله رحیمی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بند"و" تبصره پنج قانون بودجه که در مورد تهاتر بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی است، به خوبی استفاده شود اظهار داشت: سال گذشته تقریبا دو هفته وقت مفید برای استفاده از این ظرفیت داشتیم و بخش‌نامه آن دیر به دست دستگاه‌های اجرایی رسید اما استانداری امسال از فرودین‌ماه در حال رصد و پیگیری این ظرفیت قانونی بودجه است و انتظار ما این است که فارس بالاترین سهم را از این ظرفیت به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با بیان اینکه امسال با برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات متعدد در مورد جذب حداکثری این ظرفیت به دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است، افزود: سال گذشته با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دستگاه‌های اجرایی در همان مهلت کم شهرداری توانست بخشی از بدهی‌های خود را تهاتر کند. 

وی در مورد جذب اعتبارات اسناد خزانه نیز با ابراز نارضایتی از دستگاه‌هایی که تاکنون این اعتبارات را جذب نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: اعتبارات توازن به دستگاه‌هایی که تاکنون موفق به جذب اعتبارات اسناد خزانه نشده‌اند تعلق نمی‌گیرد یا به میزانی که از این اعتبارات جذب نکرده‌اند از اعتبارات توازن آنها کسر خواهد شد.

بیش از 55 میلیارد ریالی بدهی دولت به پیمانکاران در ایلام تهاتر شده است500 میلیارد تومان از بدهی‌ شهرداری‌‌های فارس تهاتر شد4400 میلیارد تومان بدهی شهرداری مشهد تهاتر شد

پیمانکاران از ظرفیت اوراق تسویه بهره بگیرند

رحیم زارع نماینده مردم آباده، خرم‌بید و بوانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه در توضیح اوراق تسویه گفت: در اوراق تسویه پولی جابه‌جا نمی‌شود ولی خیلی از پیمانکاران که بدهی به مالیات، تامین اجتماعی و غیره دارند می‌توانند از این طریق از پرداخت جریمه جلوگیری کنند.

وی افزود: اعتبارت اوراق تسویه سال گذشته 34 هزار میلیارد تومان بود که امسال به 48 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/ح

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد و استفاده از ارفاقات قانونی برای افرادی که حائز شرایط هستند، اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، امروز _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از زندان مرکزی زاهدان و دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان اظهار کرد: زندانی کردن یک فرد از خانواده یا طایفه باعث ایجاد سایر مشکلات اقتصادی و فرهنگی می‌شود و انتظار می‌رود در رابطه با افرادی که در مرحله اول مرتکب جرم می‌شوند به دید یک مجرم نگاه نشود و به صورت جزئی دلیل ارتکاب جرم بررسی شود.

وی ادامه داد: نگاه قاضی باید سازنده باشد و همچنین تبعات حبس در نظر گرفته شود و افرادی که دارای شرایط ارفاقات قانونی هستند، نسبت به آنها این امتیاز اعمال و اجازه بازگشت افراد به جامعه داده شود.

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: وظیفه قوه قضائیه فقط محکمه‌داری در دادسراها یا دادگاه‌ها نیست و وظایف مهم دیگری در قانون اساسی بر عهده قوه قضائیه گذاشته شده که احیای حقوق عامه و همچنین تامین آزادی مشروع است از مهم‌ترین آنهاست.

موحدی‌راد با اشاره به اینکه تحقق رافت اسلامی برای متهمان بر مبنای چارچوب‌های قانونی مشخص شده است، تصریح کرد: رویکرد جدید کمک به آزادی متهمان و محکومان نادم و دریچه‌ای به سوی افرادی است که حضور آنها در جامعه مخل امنیت نخواهد بود.

گفتنی است، در این بازدید پروژه‌های عمرانی ساخته شده کانون اصلاح تربیت و همچنین سالن ورزشی مجموعه اداره کل زندان‌های استان افتتاح و در پایان از قضاتی که در مورد انجام مسائل قضایی از جمله عفو، تعلیق و نظام آزادی مشروع تلاش کردند، تقدیر شد.

همچنین رئیس کل و قضات شعبات با حضور در اندرزگاه‌های ندامتگاه مرکزی زاهدان و دیدار چهره به چهره با مددجویان به بررسی مشکلات قضایی و پرونده‌ای آنان پرداختند.

کد خبر 749426

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر