Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@17:35:49 GMT

مراتع طارم برای دومین بار متوالی طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۸۱۹

مراتع طارم برای دومین بار متوالی طعمه حریق شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: بعد از اطلاع از وقوع حریق در این منطقه ، ساعت ۱۲ ظهر روز جاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در منطقه حاضر شده و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.
ضیاءالدین حسنلو اظهار داشت: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و وزش باد عملیات اطفاء به سختی پیش می رود و در صورت نرسیدن نیروهای کمکی مهار حریق امکان پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنلو عنوان کرد: نیروهای امدادی برای رسیدن به منطقه راه سختی را در پیش دارند و این منطقه از مناطق به شدت صعب العبور ارتفاعات جنوبی طارم است.

به گزارش ایرنا بعداز ظهر سه شنبه /۲۶ شهریور ماه جاری/ نیز بر اثر وقوع آتش سوزی در اراضی چفتان در منطقه بادامستان شهرستان طارم که بالغ بر ۵۰۰ هکتار برآور شد، علاوه بر درختان اورس، تعدادی از گونه های جانوری کندرو از جمله مارها، لاک پشت ها، سوسمارهای جثه کوچک، موش های کنترل کننده طبیعت و همچنین حشرات، طعمه آتش شدند و اطفا و مهار این حریق روی داده نیز به مدت قریب ۱۰۹ ساعت طول کشید.

۹۸۸۶/۳۰۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی طارم منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است