Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:45:24 GMT

یک تن و ۶۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان خاش کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۸۲۲

یک تن و ۶۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان خاش کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان خاش دست یافتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم هایی از ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت ۳ بامداد روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با ۲دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محوله مواد مخدر در محور «سراوان-خاش» بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و با سرعت سرسام آوری متواری شدند که پس از طی مسافتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند.

سردار قنبری بیان داشت: ماموران در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروها یک تن و ۶۲۴کیلو و ۹۳۳گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۳۷۱ کیلو و ۷۷۸ گرم تریاک، ۲۵۳ کیلو حشیش، ۳۲ گرم شیشه، ۱۲۳ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری فشنگ جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه، گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را با سوداگران مرگ تنگ کرده است.

کد خبر 4724784

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مواد مخدر شهرستان خاش اربعین حسینی هفته دفاع مقدس قزوین بوشهر شهرکرد ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا سانحه تصادف ایلام گرگان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت