Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دایی شامگاه شنبه در کارگروه توسعه و برنامه ریزی استان فارس اضافه کرد: بیش از ۶٣ میلیارد تومان اعتبارات  خزانه اسلامی توسط دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها هنوز جذب نشده و تنها یک روز برای جذب این اعتبارات فرصت باقی است.

وی در خصوص ظرفیت استان فارس در جذب اسناد خزانه اسلامی بیان کرد:  استان فارس امکان جذب هزار و ١٣٧ میلیارد تومانی اعتبارات خزانه اسلامی را داشت که از این میزان سهم دستگاه های اجرایی ٩٨١ میلیارد تومان بود که بیش از ٩۶٣ میلیارد آن جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی با اشاره به جذب ٩٨ درصدی اعتبارات تملک دارایی توسط دستگاه های استان تصریح کرد: هنوز فرصت برای جذب اعتبارات توسط دانشگاه ها باقی مانده است و مراکز علمی استان تا  دوهفته قبل از موعد سر رسید اسناد امکان جذب این اعتبارات را دارند.

نماینده وزیر اقتصاد در استان فارس در خصوص دستگاه های که جذب اعتبارات خزانه اسلامی نداشته اند نیز تصریح کرد: بنیاد مسکن و شرکت غله دو شرکتی بودند. که به ترتیب ۵ و ٢ میلیارد تومان اعتبارات خزانه اسلامی به آنان اختصاص یافته بود که از این روش تامین مالی جدید استفاده نکرده اند .

کد خبر 4724818

منبع: مهر

کلیدواژه: بابك دايي شیراز اسناد خزانه اسلامی اربعین حسینی هفته دفاع مقدس قزوین بوشهر شهرکرد شیراز ماه محرم اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا سانحه تصادف گرگان بیرجند ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر فرج الله فتح الله پور شنبه شب در جلسه بررسی مصوبات سفر هیئت دولت به استان گفت: بیشترین اعتبار مصوب سفر دولت در حوزه حمل و نقل و بخش کشاورزی بوده است.

وی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبار در قالب ماده ۵۶ بوده است.

وی تعداد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۱۷۶ مصوبه برشمرد و گفت: تاکنون از ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ۱۱ هزار میلیارد تومان معادل ۹۶ درصد بودجه عمومی تخصیص یافته است.

فتح الله پور با عنوان اینکه ۲۱ درصد اعتبارات منابع داخلی و مولدسازی تأمین و تخصیص داده شده است، گفت: ۷۸ تسهیلات ماده ۵۶ و سایر موارد نیز پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران گفت: در مجموع ۶۲ درصد از کل اعتبارات سفر پرداخت شده و ۲۰ درصد تسهیلات ۱۱ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبار تخصیص یافته در حوزه راه و شهرسازی بوده است، ادامه داد: در بخشی از حوزه‌ها میزان تخصیص‌ها بیش از اعتبارات مصوب بوده است.

فتح الله پور با اظهار اینکه ۷۸ مصوبه از مجموعه ۱۷۶ مصوبه اجرا شده است، تصریح کرد: همچنین ۸۹ مصوبه در دست اجرا و مابقی در دست پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: ۴۴ درصد مصوبات ۱۰۰ تکمیل، ۱۳ درصد بین ۷۵ تا ۹۵ درصد، ۱۵ درصد بین ۵۰ تا ۷۵ درصد، ۱۱ درصد بین ۲۵ تا ۵۰ درصد و ۱۶ درصد زیر ۲۵ پیشرفت دارند.

کد خبر 6090432

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر