Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@07:48:17 GMT

خشم شدید فرشید اسماعیلی به رای کمیته انضباطی +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۰۳۷

خشم شدید فرشید اسماعیلی به رای کمیته انضباطی +عکس

پارس فوتبال: فرشید اسماعیلی سرانجام به رای کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

فرشید اسماعیلی بدون شک یکی از غایبان بزرگ دربی فردا خواهد بود. او که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان دو کارت زرد از داور دریافت کرد و اخراج شد، بازی فردا مقابل پرسپولیس را از دست داده. بعد از اینکه فرشید از بازی فردا محروم شد، باشگاه استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی اعتراض کرد اما بی فایده بود و آبی ها فردا از حضور هافبک تیم شان بهره نخواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی هم که از روز بازی با نفت تا به امروز تقریبا سکوت کرده بود، بالاخره با انتشار این استوری نسبت به رای کمیته انضباطی واکنش نسبتا تندی نشان داده.

کمیته انضباطی اعتراض استقلال را رد کرد/ اسماعیلی محروم ماند
رای کمیته انضباطی در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به کارت زرد دوم داور صادر شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به اینکه کمیته داوران در اظهار نظر کارشناسی، عملکرد داور دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال را از مصادیق اشتباه فاحش موضوع بند ٣ ماده ١٥ مقررات انضباطی ندانسته لذا حکم بر رد اعتراض باشگاه استقلال صادر و اعلام می‌کند.

استقلال بابت پاک شدن اخطار فرشید اسماعیلی به کمیته انضباطی اعتراض کرده بود که با رد این اعتراض اسماعیلی در دیدار فردا با پرسپولیس غایب و محروم خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی رای کمیته انضباطی واکنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی