Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتقاد دارد تیمش در مصاف با هلاس ورونا از نظر ذهنی خسته بوده است. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری، برتری دشوار 2 بر یک بانوی پیر مقابل میهمانش، هلاس ورونا در هفته چهارم رقابت‌های سری A را نتیجه بازی خوب دیبالا و سایر بازیکنان میزبان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در پایان بازی گفت: شاید از نظر ذهنی خسته بودیم، زیرا تنها بعد از دو روز باید باتری‌های خودمان را شارژ می‌کردیم. با تغییرات زیاد در ترکیب، تعادل تیم کمی به‌هم می‌خورد و این همان چیزی است که امروز دیدیم.

وی در ادامه افزود: دیبالا خیلی خوب بازی کرد. رمزی هنوز نیاز دارد تا با سیستم تطبیق پیدا کند، اما با توجه به شرایط، این قضیه خیلی طبیعی است. هافبک وسط ما را یارگیری کرده بودند، اما با دو هافبک دیگر کارهای بیشتری می‌توانستیم انجام دهیم.

ساری همچنین خاطر نشان کرد: این تیم مشغول ساخته شدن است، اما خیلی راحت دفاع کردن را فراموش می‌کنیم. همچنین تیم تمایل دارد زیر فشار به عقب برود و ما برای از بین بردن این عادت‌ها، نیاز به زمان داریم. باید در نحوه پرس کردن روی سه دفاع آنها، سازمان یافته‌تر عمل می‌کردیم. هلاس ورونا واقعاً در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد و به شما حمله می‌کند.

وی در پایان گفت: بازیکنانم به لیگ قهرمانان اروپا و این تقویم بازی‌ها عادت دارند. همچنان نیاز داریم روی مالکیت توپ و رویکرد اولیه خود کار کنیم، زیرا بازی را تمام نکردیم و در خطر مساوی شدن بازی در لحظات پایانی قرار گرفتیم. باید روی حرکات دفاعی خودمان کار کنیم، زیرا در حال حاضر بازیکنان اعتمادبه‌نفس لازم برای بازی از عقب و در حال فشار را ندارند. فراموش نکنید ناپولی فعلاً تقارن خیلی خوب دارد و یوونتوس چنین قابلیتی را در خود نمی‌بیند.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می دهند
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱