Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@08:28:40 GMT

سوارز: سال دشواری در انتظار ماست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۵۱۲

سوارز: سال دشواری در انتظار ماست

لوئیبس سوارز پس از باخت 2-0 بارسا در زمین گراناد خبر از فصلی دشوار برای بارسلونا داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در زمین گرانادا به میدان رفت و با دو گل بازنده شد. آبی اناری ها یک بار دیگر در بازی خارج از خانه موفق به پیروزی نشدند. آنها پیش از این به بیلبائو باخته بودند و در زمین اوساسونا هم 2-2 متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا از هفته 34 فصل گذشته دیگر نتوانسته در خارج از خانه سه امتیاز را کسب کند.

 

 

 

 

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا در پایان بازی گفت:« معتقدم نباید در شروع فصل این همه امتیاز از دست می دادیم. این کار را بسیار مشکل می کند. کنترل بازی در دست ما بود ولی در تمام کنندگی خوب کار نکردیم. باید این شکست را آنالیز کرد.»

 

سوارز در مورد روند بد بارسا در بازی های بیرون خانه گفت:« نباید فصل گذشته را وارد فصل جاری کرد. باید دلیل عدم نتیجه گیری در زمین حریفان را آنالیز کرد؛ چرا که در تاثیرگذاری و نیز خلق موقعیت نگران کننده هستیم. ما بارساییم و باید در هر زمینی پیروز شویم.»

 

سوارز در پایان گفت:« از الان نمی توان گفت که در لالیگا شانس زیادی نداریم ولی پیروزی در این بازی ها برای فتح لالیگا بسیار مهم است. همیشه گفته ام که برد در چنین بازی هایی ما را به سمت قهرمانی لالیگا هدایت می کند. باید در تمام کنندگی بهتر عمل کنیم و متوجه باشیم که سال دشواری پیش روی ماست.»

 

 

بارسلونا لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن غفیر: حماس در حال بازی دادن ماست

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که همزمان با لفاظی صهیونیست‌ها از آغاز رسمی عملیات محدود نظامی به رفح حکایت دارد، گزارش‌های خبری حاکی از پذیرش توافق آتش موقت از سوی مقامات حماس است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی در جنبش حماس اعلام کرد که حماس به توافق آتش‌بس به طور یک‌جانبه موافقت کرده است و مقامات این رژیم در حال بررسی پاسخ به این توافقنامه هستند.

همزمان با انتشار پذیرش آتش بس یک‌جانبه از سوی حماس، این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که پیشنهاد آتش بس اصلاح شده مصر با آنچه که اسرائیل بر آن تاکید دارد متفاوت از دیدگاه حماس و بر اساس تفاسیر ادعایی حماس و به دور از پیشنهادات اسرائیل است.

در همین ارتباط، همزمان با اعلام آتش بس یک طرفه از سوی حماس، بار دیگر وزرای تندرو رژیم صهیونیستی درباره احتمال پذیرش توافق آتش بس واکنش نشان دادند.

پایگاه خبری الجزیره روز دوشنبه گزارش داد که ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار عملیات زمینی در رفح شد.

وی در این باره مدعی شد که حماس با پذیرش توافق صلح به دنبال بازی دادن ماست. این اقدام حماس تنها یک پاسخ دارد: دستور فوری برای اشغال رفح!

بن گویر مدعی شد: افزایش فشار نظامی و ادامه عملیات برای شکست حماس تا زمان نابودی این جنبش باید انجام شود.

گرچه مقامات صهیونیست تاکنون به طور رسمی درباره شرایط موجود سخن نگفته‌اند، اما یک مقام صهیونیست که نخواست نامش فاش شود تاکید دارد حماس با پیشنهاد صلح تعدیل شده مصر موافقت کرده است که این موضوع به هیچ عنوان مورد پذیرش اسرائیل نیست.

اکنون تیم مذاکره کننده تل آویو در حال مطالعه پیشنهاد صلح مورد پذیرش حماس هستند و قرار است پاسخ رسمی به این مسئله داده شود.

همزمان با پذیرش یک جانبه حماس به آتش بس پیشنهادی مصر، وزارت خارجه آمریکا از هر گونه توافق صلحی میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس استقبال کرد.

در همین ارتباط، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این باره اعلام کرد که استقرار صلح اکنون اولویت نخست آمریکاست. با این حال، من نمی‌توانم چارچوب زمانی برای بررسی پیشنهاد حماس از سوی واشنگتن مطرح کنم. درحال حاضر ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات آمریکا در حال کار بر روی این مسئله است.

کد خبر 6098796

دیگر خبرها

  • بن غفیر: حماس در حال بازی دادن ماست
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال