Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:09:35 GMT

قصاص برای شوهر بدبین

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۶۶۲

قصاص برای شوهر بدبین

مرد شکاک که به خاطر سوء ظن به همسرش او را در حمام خانه به قتل رسانده بود با حکم قضات شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده خونین ازدو سال قبل به‌دنبال تماس تلفنی پسر نوجوانی به اداره پلیس شروع شد. این پسر ۱۲ ساله که شوکه بود به مأموران گفت: جسد مادرش را در حمام خانه شان پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مأموران گفت پدر و مادرم با هم درگیری داشتند. امروز – روز حادثه - قرار بود با هم به میهمانی برویم، اما نمی‌دانم چه شده است.

بیشتر بخوانید:

ثانیه های وحشت 3 دختر در بزرگراه کردستان

با توجه به گفته‌های این پسر نوجوان مأموران تحقیقات خود را برای بازداشت همسر مقتول آغاز کردند، اما ردی از او نبود تا اینکه یکی از مأموران کلانتری عصر همان روز به شکل اتفاقی همسر مقتول را در خیابان دید و او را دستگیر کرد. وی بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد و گفت: همسرم دخترعمه‌ام بود. ما مدت‌ها با هم زندگی عاشقانه‌ای داشتیم، اما وقتی معتاد شدم، کم‌کم رابطه ما تیره شد. چون همسر و پسرم را دوست داشتم، اعتیادم را ترک کردم، اما ورشکسته و بیکار شدم.

همسرم کارمند بود و با پول او زندگی می‌کردیم. این موضوع باعث اختلاف میان ما بود؛ مدتی بود که احساس می‌کردم همسرم با کسی رابطه دارد سر این موضوع با هم دعوای شدیدی کردیم و او به خانه مادرش رفت. اما با وساطت عمه‌ام به خانه برگشت، ولی با من حرف نمی‌زد و مدام می‌گفت می‌خواهد طلاق بگیرد. روز حادثه قرار بود وقتی پسرم از مدرسه برگشت به خانه خواهرش برود. اما به من گفت تو نیا. سر این موضوع با هم دعوا کردیم. وقتی به حمام رفت من هم پشت سرش وارد شدم و با گلدان به سرش کوبیدم، بعد هم فرار کردم.

پرونده با توجه به اعترافات صریح این مرد و مدارک دیگر و همچنین شکایت اولیای دم برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم در شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و باحضور قاضی رستمی مستشار دادگاه پای میز محاکمه رفت. سرانجام صبح دیروز قضات پس از بررسی پرونده ومشورت با یکدیگر متهم را به اتهام قتل عمد همسرش به قصاص نفس محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن اخبار حوادث قصاص قتل تهران زن و شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شده به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف و در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تأیید و ابرام کرد.

وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضائی استان سمنان در مسیر حفظ و اجرای نظم عمومی در جامعه بدون مماشات، عبرت‌آموز و البته بازدارنده رفتار می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران