Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:37:15 GMT

اشتباهات فاجعه‌بار خط دفاعی الشحانیه با حضور رضاییان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۱۱۰۹

اشتباهات فاجعه‌بار خط دفاعی الشحانیه با حضور رضاییان

روزنامه قطری عامل اصلی قعرنشینی الشحانیه در فصل جدید لیگ ستارگان را اشتباهات فاجعه‌بار خط دفاعی این تیم دانست. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الرایه قطر، در نسخه چاپی امروز (یکشنبه) خود گزارشی با عنوان «اشتباهات فاجعه‌بار خط دفاعی و عقیم بودن خط حمله تیم الشحانیه» متتشر کرد و نوشت: گل‌های دریافت شده الشحانیه در بازی‌های فصل جدید لیگ ستارگان قطر نشان‌دهنده اشتباهات فاجعه‌بار بازیکنان خط دفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی اسپانیایی الشحانیه در تمرین‌های گروهی تلاش زیادی کرد تا بازیکنان خط دفاعی اشتباهات خود را بهبود بخشند و مانع کسب نتایج ضعیف شوند اما این روند همچنان ادامه دارد. اگر این شکست‌ها بخواهند ادامه پیدا کنند تیم الشحانیه در شرایط بسیار دشواری  قرار خواهد گرفت. تیم الشحانیه در بازی برابر السد که با نتیجه 7 بر یک باخت به طور کلی از هم باشید اما در سایر بازی‌ها به خاطر اشتباهات فاجعه‌بار خط دفاعی شکست خورد و 14 گل دریافت کرد.

خبر دیگر از الشحانیه که قعرنشین جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر است برای تقویت خط حمله خود قصد دارد تا تاباتا، مهاجم ژاپنی‌الاصل تیم الریان را به خدمت بگیرد.

رامین رضاییان، ملی‌پوش ایرانی یکی از بازیکنان اصلی خط دفاعی تیم الشحانیه قطر است.

صعود 4 پله‌ای یاران طارمی با پیروزی خارج از خانه

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسرائیل زیو» سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

این مقام نظامی صهیونیست اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089048

دیگر خبرها

  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان