Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاریجانی از پیمان امنیت آبراه منطقه ای هرمز به عنوان سیاستی جدید برای چپاول ثروت ملت های منطقه یاد کرد و گفت: امنیت خلیج فارس با امنیت همه آبراه ها یکجا معنا پیدا می کند و نیروهای مسلح ایران اجازه ماجراجویی به بیگانگان در خلیج فارس نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی لاریجانی » در مراسم رژه ملی نیروهای مسلح در نوار ساحلی پایتخت تجارت و اقتصاد کشور اظهار کرد: از نظر جمهوری اسلامی ایران، طرح پیمان امنیت تنگه هرمز، شروع ناامن سازی جدید منطقه است که نتیجه ای جز پشیمانی برای آمریکا و همپیمانانش نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ملت ایران پس از ۵۰ سال دیکتاتوری رژیم پهلوی، با انقلابی شکوهمند تار و پود حکومت دست نشانده آمریکاه را به هم پیچید و از بین برد در آن وضعیت آمریکا و دنباله روهای ضد انقلاب داخلی و خارجی دست به ماجراجویی زدند و مسئله سازی های مختلفی را در کشور ایجاد کردند، دست به ترور رهبران اسلامی و تجزیه طلبی زدند و در چنین شرایطی صدام به ایران حمله کرد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدام دچار این توهم شد که با توجه به شرایط داخلی ایران فرصت مناسبی برای ایجاد قادسیه جدید دارد جنگ را بر کشور ما تحمیل کرد، گفت: این حمله در حالی صورت گرفت که محور اقدامات امام(ره) در انقلاب بر پایه اسلام بود و مخالفت امام و ملت ایران با نظام دیکتاتوری بر سر این بود که این رژیم به جای رعایت احکام اسلامی، به دنبال ستیز با اسلام بود و با اسرائیل زد و بند داشت.

 

وی با یادآوری اینکه ندای انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلام بود که بجای تمکین از کفار، با یکدیگر روابط برادرانه داشته باشند، عنوان کرد: اولین اقدام پس از پیروزی انقلاب، تعطیلی سفارت اسرائیل و جایگزینی فلسطین بود.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است...

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه کانون های مساجد فعالیت های مسجدی ماه محرم رژه ملی 31 شهریور هفته دفاع مقدس بندرعباس رئیس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه «فرزین بلیان» که شب گذشته در حین درگیری با گروهک معاند در مرز بانه به شهادت رسید، عصر پنج شنبه با حضور فرمانده مرزبانی استان کردستان، همرزمان و خانواده آن شهید والامقام، اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان تشییع شد.

امام جمعه موقت بانه در این مراسم اظهار کرد: نظام انقلاب اسلامی نظامی دینی است که بر مبنای قرآن و دین مبین اسلام بنا نهاده شده است.

ماموستا جمال کریمی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مرزبانی این مرز و بوم هیچگاه اجازه تصرف یک وجب از خاک این دیار را به دشمنان نمی‌دهند و برای حفظ انقلاب اسلامی ایران خون می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند، اعلام کرد: نظام جهموری اسلامی نظام عظمت و اقتدار است و این اولین و آخرین شهید ما نخواهد بود چرا که نظام ما نظام مقتدر شهادت است.

امام جمعه موقت بانه خاطر نشان کرد: امنیت ما مدیون خون پاک شهدا است و نظامی است که از خاک ایران، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

ماموستا کریمی عنوان کرد: ملت ایران دارای نیروهای نظامی مسلمان و با ایمان هستند و در راه اعتلای نظام، جمهوری اسلامی ایران و کلمه مبارک الله هیچ وقت کوتاهی نمی‌کنند.

آئین تشییع پیکر این شهید در مقابل حسینه این شهر آغاز و تا میدان انقلاب با حضور آحاد مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ادامه داشت.

پیکر مطهر این شهید والا مقام به زادگاهش در شهرستان کرمانشاه بدرقه شد.

کد خبر 6095332

دیگر خبرها

  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد