Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در مراسم رژه ۳۱ شهریور در تهران یگان‌های پیاده و محمول نیرو‌های ارتش و سپاه در حال عبور از برابر جایگاه هستند. تاریخ انتشار: 09:26 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۶۴۰ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در مراسم رژه ۳۱ شهریور در تهران یگان‌های پیاده و محمول نیرو‌های ارتش و سپاه در حال عبور از برابر جایگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خودرو‌های ام رپ ۴ در ۴ و ارس محمول خمپاره انداز ۸۱ میلی‌متری خشاب دار، خودرو زرهی کشف و انهدام، خودرو محمول توپ ۱۳۰ میلی‌متری، خودرو رفع آلودگی و خودرو محمول توپ ۱۳۰ میلی‌متری، سکوی پرتاب پهپاد، تانک ارتقا یافته تی ۷۲ ام، نفر بر براق محمول ۱۰۷ میلی‌متری، از جمله تجهیزات نیروی زمینی سپاه هستند که از مقابل جایگاه ویژه مراسم رژه در تهران عبور خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یگان های پیاده خودرو محمول پرتاب پهپاد نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم

درعملیات  وعده صادق، ترکیبی از موشک و پهپاد‌های کشورمان توسط نیروی هوافضای سپاه با پرتاب پهپاد‌های انتحاری شاهد ۱۳۶ در شامگاه ۲۵ فروردین شروع شد و کمی بعد با شلیک موشک‌های کروز و نهایتاً با شلیک موشک‌های بالستیک دنبال و تکمیل شد. این عملیات تا حدود ساعت ۵ صبح روز ۲۶ فروردین ادامه یافت. به واسطه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، در حین اجرای این عملیات فیلم‌های مختلفی از حرکت موشک‌ها و پهپاد‌ها و همچنین ورود آنها به محدوده سرزمین‌های اشغالی و سایر تحولات این عملیات به صورت لحظه‌ای منتشر می‌شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی