Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:55:43 GMT

اعتراف والورده پس از شکست بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۲۶۸۱

اعتراف والورده پس از شکست بارسلونا

سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل گرانادا به بازی بد تیمش اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب در هفته پنجم لالیگا با دو گل مغلوب گرانادا شد. ارنستو والورده پس از بازی ضعیف تیمش اظهار کرد: ممکن است گل زود هنگام حریف روی بازی اثر گذاشته باشد. ما در بازی‌های خارج از خانه بد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم حریف اجازه کار به ما نداد. در چنین شرایطی دروازه‌مان برای دومین بار باز شد. در دیدارهای خارج از خانه خوب بازی نمی‌کنیم. خوب نبودیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: ما در محوطه جریمه حریف قدرت لازم را نداشتیم. به‌خصوص در ۱۸ قدم. دی یانگ و سرخی روبرتو از فشار خارج شدند اما در محوطه جریمه حریف دقت لازم را نداشتیم. باید در این زمینه بهتر شویم.

سرمربی اسپانیایی افزود: همیشه نسبت به هر اتفاقی احساس مسوولیت می‌کنید. بازیگران، بازیکنان هستند. آن‌ها پیروز می‌شوند و شکست می‌خورند. با این حال من نسبت به اتفاقی که می افتد احساس مسئولیت می کنم. می توانید شکست بخورید با پیروز شوید اما زمانی که شکست می خورید باید شایسته پیروزی باشید اما ما برابر گرانادا شایسته پیروزی نبودیم.

اکنون بارسلونا بدترین خط دفاعی را در لالیگا به نام خود اختصاص داده است. والورده در این رابطه اظهار کرد: از این آمار اطلاعی ندارم و با نتایجی که در سال های اخیر کسب کردیم متفاوت است. حریف به اندازه کافی ما را آزار داد اما ما هم خوب نبودیم.

سرمربی بارسلونا در پایان گفت: گرانادا تیم برتر زمین بود. زمانی که بازی را آنالیز کنید متوجه برتری شان در زمینه‌های مختلف خواهید شد. این تیم شرایط را برای ما خیلی سخت کرد و بدترین زمان ممکن به ما ضربه زد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارنستو والورده تیم فوتبال بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ یک رسانه اسرائیلی در این باره نوشت: تنها دو موشک رهگیر از هشت موشک شلیک شده توسط سامانه‌های آمریکایی در شب حمله ایران به اسرائیل با موفقیت به هدف اصابت کرد.

کد خبر 849000 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند