Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی استاندار از برپایی ۴ موکب استان خراسان شمالی در شهرهای مهران٬ نجف و کربلا در موسم اربعین خبر داد. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

ولی الله حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ با اشاره به استقرار موکب شهدای خراسان شمالی در مرز مهران اظهار داشت: با حمایت مردم شهرستان‌های شیروان، فاروج و راز و جرگلان و همچنین دستگاه‌های اجرایی شهرستان های نامبرده موکب شهدای خراسان شمالی با ظرفیت 20 هزار نفری در خدمت زائران خراسان شمالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش خادمان اربعین در خراسان شمالی به روایت تصاویر62 موکب‌ استان بوشهر در پیاده‌روی اربعین حسینی راه‌اندازی می‌شودبیش از 50 هزار نفر از استان بوشهر در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می‌کنند

وی از استقرار دائمی این موکب همراه با سازه ثابت از سال آینده در مرز مهران خبر داد و افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته زمینی دائم به خراسان شمالی جهت استقرار این موکب در مرز مهران تعلق یافت که امیدواریم از سال آینده نیز با ایجاد سازه‌ای ثابت با اعتبار 400 میلیون تومانی که در اختیار سپاه پاسداران قرار گرفته است٬ شاهد موکب  ثابت در مرز مهران باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ارتباط با موکب‌های این استان در شهرهای نجف و کربلا خاطر نشان کرد: برای نخستین بار موکب حضرت فاطمه زهرا(س) با حمایت مردم و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های اسفراین و جاجرم در شهر نجف برای خدمت رسانی به زائران خراسان شمالی در این شهر دایر خواهد شد. همچنین دو موکب اصحاب خراسانی و قمر بنی‌هاشم علیه السلام نیز در شهر کربلا به زائران اربعین با ظرفیت 24 و 18 هزار نفری خدمات ارزنده‌ای شامل پخت غذای گرم، نمازخانه و استقرار استراحتگاه ارائه خواهد نمود.

وی در پایان از پیش بینی افزایش 50 درصدی حضور زائران خراسان شمالی در حماسه اربعین حسینی خبر داد و بیان داشت: سال گذشته 9 هزار و 838 نفر از خراسان شمالی در حماسه اربعین حسینی شرکت داشتند که امسال پیش بینی می شود این رقم 50 درصد افزایش داشته باشد و تاکنون نیز چهار هزار و 130 نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی