Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اجاره مسکن در مدینه گفت: در بحث مسکن همه کشورها در مدینه با مشکل اساسی مواجه هستند و ما نیز این مشکل را داریم به طوری که در تعداد مسکن با کیفیت با محدودیت مواجه هستیم.

وی ادامه داد : دلیل آن هم این است که متناسب با تخریب هایی که در اطراف حرم صورت گرفته به همان میزان ساخت و ساز انجام نشده و نوسازی صورت نگرفته است بنابراین کمبود مسکن با کیفیت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به اینکه در این شرایط یا باید زائران را در مسکن های موجود اسکان دهیم و یا اینکه بیاییم خارج از محدوده مرکزی مسکن هایی را اجاره کنیم ، گفت:کیفیت مسکن در خارج از محدوده مرکزی پایین تر از بخشهای دیگر است که در این صورت با افزایش مدت اقامت روبرو می شدیم و همچنین زائران نیز برای رفت و آمد با مشکل مواجه می شدند.

وی افزود: مسکن های خارج از محدوده به شدت کیفیت پایین تری دارند و قدیمی ساز هستند و شاید بیشتر از یک دهه قبل زائران در آنجا اسکان داشتند و لی در حال حاضر دیگر طبع زائر نمی طلبد که در ساختمانهایی که هیچ درجه ای ندارند و هتل نیستند اسکان داشته باشند.

معاون سازمان حج و زیارت تاکیدکرد: در مجموع ناچار شدیم زائران درهمان هتلهایی که هست یا همان کیفیت و محدودیت اسکان داشته باشند و البته برای مدینه بعد یک شب اقامت کم شد که این موضوع از قبل برای زائران اطلاع رسانی شده بود.

رضایی همچنین در خصوص مسکن ارزان قیمت نیز اظهار داشت :در این خصوص به نتیجه نرسیدیم چون کیفیت این مسکن‌ها بسیار پایین تر بود و قطعاً نارضایتی زائران بیشتر و زائران با مشکل مواجه می شدند.

کد خبر 4724215 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر رضایی سازمان حج و زیارت مدینه منوره شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آتش نشانی محسن حاجی میرزایی اربعین حسینی نیروی انتظامی آتش سوزی محسن هاشمی سیدابراهیم رئیسی دادگاه عملیات امداد و نجات شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟

اکبر یاوری فروشانی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان گفت: تا پایان اردیبهشت با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه، قیمت در بازار روند کاهشی به خود می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه‌های نوبرانه، قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • زیارت بقیع در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص)