Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در حالی که حدود 7500 مامور پلیس برای مقابله با هرگونه خشونت احتمالی از سوی گروه های تندرو و افراطی در شهر پاریس مستقر شده بودند، بیش 100 نفر از تظاهرات کنندگان در اعتراضات جنبش جلیقه زردها بازداشت شدند.

مقام های امنیتی فرانسه نگران آن بودند که تظاهرات اعتراض آمیز جلیقه زردها در نهایت منجر به برپایی تظاهرات علیه تغییرات آب و هوایی در پایتخت فرانسه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خشونت جلیقه زردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند

به دنبال اعتراضات گسترده دانشجویی در دانشگاه‌های کانادا در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنگ غزه، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی پاریس نیز کلاس‌های خود را در همین راستا تعطیل کرده‌اند. 

این خبرگزاری گزارش داده که کلاس‌های درس این دانشکده به دلیل اعتراضات در محکومیت جنگ غزه به حالت تعلیق درآمده است.

این گزارش افزود: معترضان ضد اسرائیلی ساختمان انستیتوی مطالعات سیاسی در پاریس را اشغال کردند و ویدئو‌های منتشر شده نشان میدهد که معترضان مقابل ورودی دانشگاه را با اقلامی مثل تخته و سطل‌های بزرگ زباله مسدود کرده‌اند. 

گزارش‌های تایید نشده در رسانه‌های اجتماعی حاکی از آن است که دانشجویان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ جاری در غزه و ترغیب امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای برقراری آتش‌بس، تجمع کرده‌اند.

علاوه بر آمریکا و فرانسه دانشجویان کانادایی نیز به این کمپین خودجوش پیوستند.

شبکه آمریکایی «ان بی سی نیوز» گزارش کرد که چادر‌های اعتراضی در بیش از ۴۰ دانشکده و دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده و کانادا از جمله، «نورث‌وسترن»، «جرج واشنگتن»، «هاروارد»، «براون»، «دانشگاه میشیگان»، «دانشگاه فناوری ماساچوست» (MIT) و دانشگاه پلی‌تکنیک دولتی کالیفرنیا در منطقه «هامبولت» کالیفرنیا بنا شده است.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف جهان برای حمایت از فلسطین
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان