Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: هیچ‌گاه در برابر دشمن حق انفعال و عقب نشینی نداریم. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن با راه اندازی و ایجاد جنگ هشت سال دفاع مقدس در صدد این بود که انقلاب اسلامی به جهان صادر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسوج| ترویج فرهنگ دفاع مقدس سبب پویایی و صلابت جامعه می‌شود‌بیش از 130 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شبستر برگزار می‌شودبیش از 1000 برنامه ویژه دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه پس از تشکیل حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی دشمنان باور نمی‌کردند که این رسالت جهانی شود٬ افزود: هرچه انقلاب اسلامی جلوتر رفت دشمنان فهمیدند که جوهره انقلاب و جوهره عدالت و مبارزه با فساد این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است لذا در صدد برپایی جنگ نابرابر و ناجوانمردانه علیه ایران برآمدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به پیوند مستحکم و میثاق غلیظ مردم ایران اسلامی با ولایت٬ خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ثابت کرد که این انقلاب ریشه در وحی انقلابی دارد و راه انبیا را ادامه می‌بخشد. امروز دیگر خبری از شرق و غرب نیست.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: امروز به فضل الهی جبهه اسلام فتح و پیروزی‌های بی‌شماری را به دست آورده و این استکبار جهانی است که در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.  رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم اشاره داشتند که انقلاب ما انعطاف دارد اما انفعال ندارد لذا حق نداریم در برابر حرکات دشمنان منفعل باشیم و باید در همه حوزه‌ها به طور ویژه فعالیت کنیم.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست