Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیکنام حسینی پور طی حکمی علیرضا بهرامی را به سمت دبیر هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد. تاریخ انتشار: 10:56 - 31 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۷۰۰

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، براساس حکم صادر شده از سوی نیکنام حسینی پور، دبیر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل موسسه خانه کتاب، علیرضا بهرامی به عنوان دبیر هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم علیرضا بهرامی آمده است:

«جناب آقای علیرضا بهرامی

جشنواره کتاب و رسانه با هدف افزایش توجه به کارکرد‌های رسانه در حوزه نشر و ترویج کتاب‌خوانی برگزار می‌شود. از مهمترین اهداف این جشنواره که اکنون در گام هجدهم قرار گرفته است شناسایی، معرفی و تقویت حضور و فعالیت خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و برنامه سازان حوزه‌ی کتاب و نیز افزایش سطح تولید و سطح کیفی آثار مرتبط با این حوزه در رسانه‌های کشور است.

نظر به اهمیت این موضوع و با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه کتاب و رسانه به موجب این حکم به سمت «دبیر هجدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های صاحب‌نظران حوزه رسانه و برنامه‌ریزی جامع، شاهد برگزاری با شکوه‌تر این دوره از جشنواره باشیم.

دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خانه کتاب جشنواره حوزه نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟