Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام  دنیای استکبار از قدرت ایران واهمه دارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آیت الله علی اکبر قریشی امروز در مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ارومیه با بیان اینکه با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب و وجود جریانها و توطئه های مختلف از سوی دشمنان، انقلاب اسلامی با تمام قوا شکوفا و قدرتمند شده است خاطر نشان کرد: امروز آمریکا و کشورهای استکباری از انقلاب و نظام اسلامی ایران می ترسند چرا که با اقتدار نیروهای نظامی و مسلح کشور و با تکیه بر خداوند به راحتی می توانیم آمریکا را در خلیج فارس به طور کامل محو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز جنگ تحملی توسط رژیم بعثی عراق با پشتیبانی آمریکا و کشورهای استکباری در 31 شهریور 59 اظهار کرد: صدام با تکیه بر آمریکا و کشورهای استکباری تصوی میکرد صرف مدت یک هفته استانهای مختلف کشور را فتح خواهد کرد اما ملت ایران با تکیه بر خداوند که در قرآن ندای نصرت بر یاران خود داده پیروز شد و اجازه تعدی به ذره ای از خاک کشور را به متجاوزین ندادند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح و انتظامی کشور باید ماندگار شود تصریح کرد: باید یاد و نام شهدا همیشه زنده بماند آنها جان خود را در راه انقلاب و کشور فدا کرده و با خون خود انقلاب را بیمه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد