Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد اربعین کاروان دانشجویان شهر تهران، پیاده روی اربعین را با حضور دانشگاهیان برگزار می کند. ثبت نام در کاروان صرفا برای بدنه دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان است، اولویت در این ثبت نام با افرادی است که در یکی از دانشگاه های شهر تهران بوده اند.

اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان خارج از دانشگاه های شهر تهران هم می توانند ثبت نام کنند در مرحله تکمیل فرآیند ثبت نام آن دسته از متقاضیان شرکت در سفر موفق به کسب تایید ستاد اربعین دانشجویی می شوند که فرم تعهد کتبی مبنی بر عدم نقض و تمرد از هیچ یک از ضوابط و شرایط کاروان در تمامی مراحل سفر را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به هیچ عنوان متناسب با فضای متاهلین طراحی نشده و باید نگاه مجردی به این سفر داشت. همه زائران نیز باید حائز شرایط جسمی لازم برای این سفر باشند. کاروان برای زائرین محدوده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال را معین کرده و زائرینی امکان ثبت نام را دارا هستند که در این بازه سنی قرار داشته باشند.

سفر در بازه زمانی ۱۱ روزه از روز پنجشنبه مورخ ۱۸ مهر ۱۳۹۸ تا روز یکشنبه مورخ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ صورت می پذیرد. کلیه زوار می بایست در تمام بازه زمانی سفر همراه کاروان باشند و امکان از بعد از زمانی از آغاز سفر ملحق شدن و یا جدایی از کاروان به هر علتی وجود ندارد.

دانشجویان علاقمند به سفر پیاده روی اربعین جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های سفر کاروان و ثبت نام به عنوان  زائر و یا خادم  به پایگاه ارتباطی و اطلاع رسانی ستاد اربعین دانشجویی به آدرس www.arbaeenuni.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۳۷۵۲۴۳۴۵۳ تماس حاصل کنند.

۴۷۴۷ کد خبر 1302176

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اربعین پیاده روی اربعین دانشجو دربی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس عربستان ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم ایران و آمریکا دونالد ترامپ دفاع مقدس جنگ تحمیلی آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت

از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۳ اردیبهشت ماه بارندگی‌ها در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

به گزارش مهر، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن | بهترین زمان پیاده روی چه زمانی است؟
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!