Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در تشریح رشادت‌های مرزبانان استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرزبانان هنگ‌های مرزی میرجاوه و زابل طی چند روز گذشته با اشراف گسترده اطلاعاتی از مرزهای منطقه، از ورود باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به صورت همزمان مطلع شدند و با آمادگی عملیاتی، به پوشش‌ مناطق آلوده پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان با تاکتیک‌های عملیاتی و آمادگی رزمی در نقطه صفر مرزی شهرستان های میرجاوه و زابل و نیز با اجرای گشت‌ و کمین‌های هدفمند، موفق شدند طی ۳ عملیات جداگانه از ورود باندهای کلان قاچاق مواد مخدر به مرزهای کشور ممانعت کنند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به ناکامی قاچاقچیان در رسیدن به اهداف شوم‌شان، تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات  بیش از ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۲۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۳۰۵ کیلوگرم شیشه، ۶۴۳ کیلوگرم مرفین و ۳۵ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و غیره را کشف کنند.

وی به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی اشاره و بیان کرد: مرزبانان در این عملیات‌ها، ۲ دستگاه خودرو را توقیف و ۶ قاچاقچی را دستگیر کردند که یکی از قاچاقچیان در درگیری با مرزبانان مجروح شد.

سردار رضایی، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان با حضور شبانه روزی در مرزها، با هرگونه پدیده قاچاق برخورد خواهند کرد و قاچاقچیان بدانند که سدی محکم به نام مرزبانان در مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد.

کد خبر 4725141 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا کشف مواد مخدر شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آتش نشانی اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی محسن هاشمی آتش سوزی عملیات امداد و نجات سیدابراهیم رئیسی دادگاه شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان