Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@13:12:09 GMT

برگزار ی جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها در حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۹۸۳

برگزار ی جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها در حرم مطهر رضوی

جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها با حضور ۷۰۰ دانش آموز کلاس اولی و پیش دبستانی از مشهد به نمایندگی از دانش آموزان استان خراسان رضوی در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز ۷۰۰ دانش آموز کلاس اولی و پیش دبستانی از مشهد به نمایندگی از دانش آموزان استان خراسان رضوی  با اهدای گل به آستان ملکوتی حضرت امام رضا (ع) ،سال تحصیلی همراه با موفقیت را برای همه دانش آموزان آرزو کردند و با امام مهربانی ها میثاق آسمانی بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: این دانش آموزان و نوآموزان به نمایندگی از ۱۳۹ هزار دانش آموز پایه اول و حدود ۸۰ هزار نوآموز پیش دبستانی استان در این مراسم شرکت کردند. ابوالحسن حقیقی با اشاره به رشد ۱.۳ درصدی دانش آموزان مقطع ابتدایی استان افزود: تاکنون ۷۴۴ هزار و ۸۵۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی استان ثبت نام کرده اند. وی اظهار داشت: حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) فرصت مناسبی برای کسب علم، اخلاق و آموزش سیره ائمه اطهار (ع) در کنار علم آموزی در مدرسه است. گفتنی است در سال تحصیلی جدید حدود ۶ هزار مدرسه ابتدایی در استان خراسان رضوی میزبان دانش آموزان این مقطع هستند و استان خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید دارای حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است. ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی مقطع ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است