Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امیر آبادی در گفت و گو با ایلنا درباره ارزیابی از شرایط بازیکنان تیم استقلال تهران در آستانه اولین شهرآورد لیگ نوزدهم گفت: اول از همه اجازه می‌خواهم تا درباره درگذشت دو هوادار فوتبال، دختر آبی و کودکی که در ورزشگاه آزادی جان باخت تسلیت بگویم. حقیقت این است که عملکرد بازیکنان راضی کننده نبوده و طبیعی است که هواداران از این مسئله ناراحت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی آخر تیم استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان هم بگوییم استراماچونی هیچ آموزشی به بازیکنان نداده و در شرایط بدنسازی پیش فصل هستند اما سوال من اینجاست دویدن و جنگیدن از برخی بازیکنان برنمی‌آید؟

او ادامه داد: تمام بازیکنان سعی و تلاش می‌کنند اما هیچ بزرگی در تیم استقلال نیست. در حال حاضر بازیکنانی که باتجربه‌تر هستند باید تیم را جمع و جور کنند که ان شاء الله برای بازی دربی آماده شوند. الان به عقیده من بازیکنان باید به بازی پرسپولیس به نوعی نگاه کنند که اولین بازی در فصل است. همه چیز را کنار بگذارند و هم قسم شوند که برای برد به زمین بروند و دل همه هواداران را خوش کنند.

پیشکسوت استقلال درباره پیش بینی از رویارویی استراماچونی و کالدرون گفت: صد در صد دو سرمربی با سه هفته‌ای که از مسابقات لیگ برتر گذشته شناخت کافی از فوتبال ایران ندارند و احتمالا محتاط بازی خواهند کرد.

مهدی امیرآبادی درباره ارزیابی از عملکرد دو بازیکن خارجی استقلال اظهار داشت: به نظرم آقای شیخ دیاباته که بزرگش کرده‌اند هنوز نتوانسته آن انتظارات پیش بینی شده را برآورده کند و الان هم که مصدوم شده است. به نظرم آقای میلیچ هم که یک بازی کرده و هنوز به زمان نیاز دارد و چیز خاصی نشان نداده است.

امیرآبادی با بیان اینکه تنها بازی آخر پرسپولیس را تماشا کرده درباره وضعیت تیم حریف آبی پوشان در بازی روز یکشنبه گفت: پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر ظاهر شده و طبق حرف‌های کلیشه‌ای که این بازی با بازی‌های دیگر فرق دارد را می‌شنویم اما چیزی که از دو تیم دیدیم فکر نمی‌کنم بازی جذابی رقم بخورد. امیدوارم که استقلال برنده شود تا به شرایط خوب برگردد و دل هواداران هم شاد شود.

مهدی امیرآبادی درباره تقسیم سکوها به صورت 50-50 گفت: شرایط طوری است که فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم گیری می‌کند و آقایانی که مسئول هستند نظر داده‌اند. 90 به 10 در کشورهای دیگر اجرا شده و اتفاق تعجب برانگیزی نیست اما این دربی هم مثل سال‌های قبل 50-50 شده و باید ببینم که چه زمانی قانون جدید عملی خواهد شد.

بازیکن سابق استقلال درباره فوت دو هوادار فوتبال در روزهای گذشته گفت: این خبر تاسف برانگیزی بود که جامعه فوتبال را در برگرفت و بالاخره مسئولان باید یک مقدار بیشتر مواظب این قشر باشند. دلخوشی اکثر جوانان در حاضر حاضر همین فوتبال است. این استقلال و پرسپولیس دلخوشی خیلی‌ها هستند و امیدواریم که این دلخوشی را از آنها نگیرند.

امیرآبادی درپایان درباره بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها عنوان کرد: اگر این اتفاق زودتر رخ بدهد خیلی خوب است چرا که ممکن است فیفا دخالت کند و فوتبال ما به تعلیق در بیاید. نمیدانم که مسئولان چرا پیگیری می‌کنند اما این ماجرا عملی نشده است. مطمئن هستم هواداران فوتبال ما آنقدر با فرهنگ هستند که به راحتی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را قبول کنند. اصلا قسمی از طبقه دوم را به بانوان بدهند و طبقه اول برای مردان باشد تا بالاخره از جایی شروع کنیم که آنها هم به ورزشگاه بروند و به راحتی مسابقه فوتبال را تماشا کنند. امیدواریم هرچه سریعتر این مسئله اجرایی شود و شاهد سربلندی فوتبال کشورمان باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران مهدی امیرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 6094502

دیگر خبرها

  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال