Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:02:41 GMT

دفاع لمپارد از دفاع وسط جوان چلسی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۵۸۴۴

دفاع لمپارد از دفاع وسط جوان چلسی

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید علت استفاده‌اش از فیکایو توموری جوان در ترکیب چلسی از دست دادن ستاره‌ای مثل داوید لوئیز نیست بلکه او از ابتدا به استعداد درخشان این بازیکن جوان اعتقاد داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، بازی دادن فرانک لمپارد به فیکایو توموری، بازیکن جوان چلسی که از پرورش یافتگان آکادمی جوانان این باشگاه است باعث شده بعضی کارشناسان معتقد باشند لمپارد به علت از دست دادن ستاره‌های مثل داوید لوئیز به ناچار از توموری جوان در ترکیب اصلی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ولی لمپارد در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل لیورپول این ادعاها را تکذیب کرده و گفت از ابتدا به استعداد درخشان این بازیکن جوان اعتقاد داشته و مطمئن بوده او می‌تواند با پیراهن چلسی به ستاره‌ای بزرگ تبدیل شود.

 

لمپارد در فهرست بازیکنانش برای دیدار حساس امروز مقابل لیورپول توموری را در ترکیب اصلی قرار داده. این بازیکن جوان در سه بازی اخیر چلسی هم فیکس بازی کرده است. توموری سال گذشته به عنوان بازیکن قرضی در دربی کانتی زیر نظر لمپارد بازی می‌‌کرد و امسال با او به چلسی بازگشته است.

 

لمپارد در این باره گفت:" آن زمان که توموری در رده جوانان بازی می‌کرد من او رل دورادور زیر نظر داشتم. من و جان تری همیشه بازیکنان جوان را زیر نظر می‌گیریم تا بهترین‌ها را از بین آنها  شناسایی کنیم. در دربی هم به دفاع وسط احتیاج داشتیم و من چون می‌دانستم او را می‌توانم جذب کنم این کار را کردم و توموری در دربی خیلی خوب جواب داد".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" توموری تا اینجا عالی کار کرده. من به او اعتماد دارم و تمرینهایش را که می‌بینم بیشتر از قبل به او اعتماد پیدا می‌کنم. شکی نیست که او جوان است و جای پیشرفت دارد ولی علت فیکس شدن او در فصل جاری ترک باشگاه توسط بازیکنان دیگر یا کمبود بازیکن در چلسی نیست".

 

 

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا و باخت شوکه‌کننده لیورپول در دربی مرسی‌ساید، تیترهای کیوسک امروز (پنجشنبه 25 آوریل 2024) بودند.

آتالانتا به یووه رسید
دربی برای یک ستاره دیگر؛ دوئل اینتر و میلان برای زیرکزی طلاق به سبک ایتالیایی
الگری برابر پیولی؛ شنبه، آخرین جدال یووه و میلان آن‌ها
نمایش اسکاماکا، آتالانتا به یووه رسید ژاوی می‌ماند
شرایط لاپورتا و دکو برای ادامه همکاری تا 2025 پذیرفته شد ژاوی 2025؛ او می‌ماند یامال، کوبارسی، گاوی، پدری و فایه، پنج غیرقابل‌فروش بارسا
ژاوی می‌ماند دربیِ تخریب
امید قهرمانی لیورپول بعد از شوک گودیسون پارک به پایان رسید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی