Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:07:22 GMT

گسترش فرش آسفالت در خیابان‌های اهواز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۳۶۰

گسترش فرش آسفالت در خیابان‌های اهواز

وحید معینی زاده سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با کلید خوردن طرح آسفالت محله به محله که از شهرداری منطقه ۳ در مناطقی از جمله؛ زیتون کارمندی، کوی ملت، ملی راه، زاویه، فرهنگیان و زرگان و با هدف اجرای پروژه‌های نوسازی و احداث آسفالت خیابان‌ها آغاز شد و پیش بینی می‌شود که این طرح در مناطق ۲،۶ و ۷ نیز بزودی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در منطقه ۳ به غیر از علی آباد که برای اولین بار آسفالت شد، بیش‌ترین پروژه‌ها تعمیری و نوسازی است که درصد زیادی از کار انجام شده است و البته در منطقه زاویه به دلیل ریزش و گرفتگی فاضلاب روند کار کند‌تر است.

معینی زاده بیان داشت: در مناطقی مثل عین ۲ که در جریان سیلاب متحمل خسارات زیادی شدند و فاضلاب این قسمت دچار نشست و آسیب جدی شد و ما منتظر اتمام کار همکاران در سازمان آبفا هستیم تا سریعا اقدام کنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: در محلات جدید و نوسازی مانند مهدیس کار‌های زیرسازی انجام شده، ولی به دلیل وجود برخی مشکلات نظیر نا تمام ماندن پروژه‌های فاضلاب، برق و مخابرات و حفاری‌های صورت گرفته آسفالت این مناطق پروسه زمانبری خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز اذعان داشت: در منطقه گلستان از تکنولوژی جدید بازیافت آسفالت سرد برای نوسازی آسفالت جاده‌ها استفاده می‌شود که در این روش از آسفالت موجود استفاده شده و تمام ریز دانه‌ها و درشت دانه‌ها از همان آسفالت قبلی تأمین می‌شود و با توجه به قیمت بالای قیر، شیوه‌ای مقرون به صرفه است و از نظر مقاومت نیز در سطح بالایی قرار دارد.

وحید معینی زاده تصریح کرد: همیشه آسفالت کاری باید بعد از اتمام همه پروژه‌های شهری و عمرانی انجام گیرد تا از دوباره کاری و شکافتن آسفالت و بروز هزینه اضافه جلوگیری شود و همین امر باعث طولانی شدن بعضی از پروژه‌های آسفالت کاری شده و به طبع آن موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات آسفالت معابر شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است