Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@21:25:33 GMT

علیرضا فغانی در استرالیا چقدر حقوق می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۴۵۷

شهروندآنلاین نوشت: «با موافقت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال استرالیا،‌ علیرضا فغانی به‌عنوان یکی از بهترین داوران جهان که به‌تازگی به استرالیا مهاجرت کرده، با قراردادی تمام‌وقت در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ «ای لیگ» استرالیا قضاوت خواهد کرد. خب این ماجرا یعنی چه؟

بدون تردید کارنامه پربار و موفق داوری فغانی نقش تعیین‌کننده‌ای در تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال استرالیا برای عقد قرارداد با این داور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغانی سابقه سوت‌زدن فینال لیگ قهرمانان آسیا،‌ جام‌ جهانی باشگاه‌ها،‌ جام‌ ملت‌های آسیا،‌ جام کنفدراسیون‌ها، المپیک و رده‌بندی جام‌ جهانی را در کارنامه داشته و چند بار هم به‌عنوان بهترین داور ‌سال آسیا مثل امسال انتخاب شده است. طبیعی است که استرالیایی‌ها برای جذب این داور همه کار می‌کنند و همکاری با او را یک افتخار بزرگ می‌دانند. کریس نیکو، رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا درباره فغانی گفته است: «این افتخاری بزرگ برای ماست که داوری با پیشینه فغانی را در اختیار داشته باشیم.»

مسابقات باشگاهی لیگ استرالیا طبق برنامه قرار است از سه هفته دیگر شروع شود و به دنبال آن فغانی هم مسابقات مختلف را سوت خواهد زد. به دنبال مذاکراتی که از مدت‌ها قبل انجام شده،‌ علیرضا فغانی قراردادی تمام‌وقت با فدراسیون فوتبال استرالیا به امضا رسانده و شنیده‌های غیر رسمی حکایت از این مسأله دارد که ماهانه رقمی نزدیک به ۲۰‌هزار دلار استرالیا حقوق ثابت خواهد داشت. او البته برای قضاوت هر مسابقه در لیگ هم دستمزد نزدیک به ۲‌هزار دلاری جداگانه دریافت خواهد کرد و از نظر مالی و حرفه‌ای همه چیز به نفع او خواهد بود.

در واقع می‌توان گفت، ارزش ریالی قضاوت یک یا دو مسابقه در استرالیا برای فغانی به اندازه کل پولی است که در طول یک فصل داوری در فوتبال ایران هم به دست می‌آورد. با دلار حدود ۸‌هزار تومانی استرالیا، حقوق یک‌ماهه فغانی نزدیک به ۱۶۰‌میلیون تومان خواهد بود؛‌ در حالی‌ که در ایران برای هر مسابقه بیش از یک‌ میلیون دریافتی نداشت!

فغانی در گفت‌وگوی کوتاهی که با شهروندآنلاین داشت، درباره شرایط خود در استرالیا بعد از حضور در این کشور گفت: «کارها در حال انجام است و قراردادی تمام‌وقت با فدراسیون فوتبال این کشور امضا می‌کنم و با موافقیت AFC می‌توانم در مسابقات لیگ استرالیا قضاوت داشته باشم.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش