Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب نماینده کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، موضوع تبصره یکم ذیل ماده واحده مصوبه الزام شهرداری تهران و انجام مطالعات توجیه فنی اقتصاد زیست‌محیطی، فرهنگی و اجتماعی و ارائه برنامه زمان‌بندی برای کلیه طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری تهران باتوجه به پیشنهاد کمیسیون اصلی محیط زیست و خدمات شهری در دستور کار یک صد شصت و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در بررسی این دستور، گفت: یکی از مصوبات خوب شورای شهر است و امیدواریم با الزام شهرداری به توجیحات فنی و اقتصادی و محیط زیستی شورای شهر بتواند نماینده‌ای نیز در انجام پروژه‌ها و عملیات‌ها داشته باشد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: اعضای کمیسیون به دلیل اهمیت موضوع آقای میلانی را به عنوان نماینده برای حضور در این بخش (مطالعات توجیح فنی، اقتصادی و زیست محیطی) پیشنهاد دادند.

پس از اظهار نظر رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران انتخاب یک نفر نماینده کمیسیون سلامت به انجام مطالعات توجیه فنی اقتصادی زیست محیطی و ارائه برنامه زمان‌بندی برای کلیه طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری تهران در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای شورای شهر تهران با ۱۹ رأی موافق آرش حسینی میلانی به عنوان نماینده شورا در این حوزه انتخاب کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای روستای چم‌لپو واقع در شهرستان کهگیلویه گفت: ۳۱ فروردین ماه امسال، یک قلاده کفتار با دو توله‌اش به شالیزارهای روستا آمدند که توسط سگ‌ها مورد حمله قرار گرفته بود. شعبان بال‌افکن افزود: یکی از بچه کفتارها پایش آسیب دید و بچه‌ی دیگر نیز قادر به حرکت و فرار نبود. رئیس شورای چم لپو ادامه داد: بعد از اینکه پای بچه کفتار را ضدعفونی کردم، هر دو بچه را در محلی که زخمی و از مادرشان جدا شده بودند، رها کردم تا مادرش به سراغش بیاد، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. وی تاکید کرد: بچه کفتارها را دوباره با خود به خانه آوردم تا به‌صورت کامل بهبودی پیدا کنند و بتوانند به طبیعت برگردد. بال‌افکن ابراز کرد: در این مدت سعی کردم با دارو از عفونت زخمش جلوگیری کنم تا بتواند سلامت کاملش را به دست بیاورد. همچنین برای تغذیه به آن‌ها شیر و میوه می‌دهم.  

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات