Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی گفت: ایران کارنامه قابل دفاعی در ۴۰ سال نظام اسلامی در منطقه و جهان دارد و نمادی مردم‌سالاری دینی جهان است. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش‌خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم  رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با وجود اینکه هیچ کدام از یگان‌های نظامی ایران در زمان جنگ ساماندهی مناسبی نداشتند، اما به سبب حضور مردم در جبهه‌های جنگ علیه رژیم باطل، ایران به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از شروع جنگ رژیم بعث عراق با حمله‌های متعدد به شهرهایی از جمله مهران، قصرشیرین، سوسنگرد، ارتفاعات بازی‌دراز به ایران تجاوز کرده بود، در 31 شهریور سال 1359 رژیم بعث به استان خوزستان حمله و در فکر تسخیر ایران برآمد اما مردم ایران با همدلی، مقاومت و روحیه جهاد و ایثارگری این نقشه شوم دشمن را ناکام کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ایران کارنامه قابل دفاعی در 40 سال نظام اسلامی در منطقه و جهان داشته است، ایران اسلامی تنها کشوری بوده که در تاریخ خود افتخارات بسیاری را به سبب انقلاب خود به دست آورده است.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: استقامت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و همچنین ایمان آنها سبب شد تا جمهوری اسلامی ایران قوت بگیرد، درحال حاضر نیز مردم باید برای حفظ این دستاوردهای ارزشمند تلاش و گام دوم انقلاب اسلامی را نیز با همین روحیه پیش برده و عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: ملت با اراده، با ایمان و سربلند ایران اسلامی باید در گام دوم انقلاب اسلامی راه امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری را ادامه دهند، کشورهای لبنان، سوریه، عراق، بحرین و یمن با تکیه به روحیه انقلابی و با الگوگیری از ایران اسلامی در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده و هرروز به پیروزی‌های جدیدی می‌رسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ملت ایران با رهبری و پشتیبانی امام راحل به پیروزی رسید و درصدد ادامه دادن راه رهبر کبیر انقلاب بود، اکنون هم باید با همراهی مقام معظم رهبری راه امام خمینی(ره) را پرقدرت و با استحکام‌تر از گذشته ادامه دهد.

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح نسبت به مجازات تروریست‌ها اقدام خواهند کرد سپاه چگونه آسمان ایران را امن‌ترین خطوط هوایی جهان کرد + جزئیات پیشنهاد ویژه نمایندگان مجلس؛ اختصاص 1میلیارد دلار برای تولید بالگرد نظامی

دری نجف‌آبادی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نماد مردم‌سالاری دینی در همه جای دنیاست، در این راستا ملت نیز باید همیشه در راه آرمان‌های امام و شهدا گام برداشته و دشمنان را مثل گذشته هر روز ناامیدتر از قبل کند.

وی بیان کرد: آمادگی بیشتر نظامی و تسلیحاتی برای هدف دفاع از کشور در برابر دسیسه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه در گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی ادامه داد: نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف از جمله استراتژیکی، امنیتی، هوایی، زمینی، دریایی و موشکی بسیار قوی بوده که این مورد ارزشمند است و در این زمینه به همت نیروهای متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم استان آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست، افرادی که در این عملیات شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند، چون چون اعتقاد و ایمان محکم به راه و آرمان خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت کننده در این عملیات قرآن کریم را حفظ هستند

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشور‌های متخاصم مرتکب شدند که ایران اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ شجاعانه‌ای را داد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به فضل الهی با این عملیات ابهت باقی مانده آمریکا و صهیونیسم فرو ریخت، برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیرو‌های مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

وی اضافه کرد: علت ماندگاری نام و یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی و برای نسل جدید کشورمان مشخص شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت (ع) و تلاش شخص ایشان تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: تکریم والدین، دعای پدر و مادر و همچنین زحمات اساتیدی همچون علامه طباطبایی باعث شد که نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

وی عنوان کرد: شهید مطهری دائم الوضوء بودند و در نماز همواره خضوع و خشوع را رعایت می‌کردند، تحقیق و پژوهش پیرامون همه موضوع‌ها و مباحث در راس فعالیت‌های ایشان قرار داشت و به نیازمندی‌ها و اقتضائات روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و ... اشرافیت داشتند.

دیگر خبرها

  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی