Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@05:59:40 GMT

استقلال بازیکن باتجربه زیاد دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۶۶۵۵

استقلال بازیکن باتجربه زیاد دارد

به گزارش وانانیوز، 

ایمان عالمی در خصوص دربی نودم گفت: این دیدار برای همه مهم است چه طرفداران دو تیم و چه کسانی که تنها فوتبال را پیگیری می کنند. چند روز قبل و بعد از بازی همه در مورد این دیدار صحبت می کنند خصوصا اگر پرگل و برنده هم داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این دیدار بحث روحی – روانی حرف اول را می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث فنی در جای خودش اما  مربیان دو تیم بیشتر بدنبال این هستند تا بازیکنان خود را از لحاظ روحی  برای بازی آماده کنند. البته نتایج دیدارهای قبل از دربی در عملکرد بازیکنان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

عالمی تصریح کرد: برخلاف آنچه گفته می‌شود بازیکنان استقلال جوان هستند اما این تیم نفراتی دارد که چندین بار دربی را تجربه کرده اند. روزبه چشمی، وریا غفوری، حسینی، باقری، اسماعیلی و کریمی همه در دربی حضور داشته و حتی بعضی از آنان گلزنی هم کرده اند. پس نمی توان گفت بازیکنان استقلال تجربه دربی را ندارند.

وی در مورد جو ورزشگاه هم گفت : تماشاگر این بازی تاثیر فراوانی بر روی بازیکنان خواهند گذاشت. آنها می توانند با حمایت از تمیشان آرامش را به بازیکنان تیم تزریق کرده و تیمشان را برای برد حمایت کنند. البته می توانند با شعار علیه بازیکنان روحیه آنها را تخریب کرده و تمرکز را از آنان بگیرند اما مطمئن هستم طرفداران هر دو تیم فقط تیمشان را تشویق خواهند کرد تا بتوانند در پایان دیدار  با شور و شعف زیادی به منازلشان باز گردند.

مهاجم پیشین استقلال در مورد نقش مربیان دو تیم در این دیدار گفت: استراماچونی و کالدرون برای اولین بار است که دربی ایران را تجربه می کنند. اگر آنها بتوانند آرامش خود را حفظ کنند مطمئنا این رفتار به بازیکنان هم منتقل خواهد شد و دو تیم می توانند یک بازی قابل قبول را از خود ارائه دهند اما اگر در کنار زمین آنها هم عصبی باشند نمی توان از بازیکنان انتظار بازی خوبی را داشت.

عالمی در پایان و در خصوص نتیجه این دیدار گفت: هیچ کس نمی داند در پایان بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. بارها شده که تیم قوی تر بوده اما شکست را پذیراشده است. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم با شروع دربی، کدام تیم از لحاظ روحی  و روانی شرایط بهتری برای موفقیت دارد.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: ایمان عالمی دربی آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان

به گزارش ورزش سه، این بازیکن جوان که تیمش امروز مقابل سپاهان بازی خواهد کرد، درباره این مسابقه گفت: فصل سختی را پشت سر می‌گذاریم، اولین سالی است که در لیگ دسته اول حضور دارم و شرایط سخت افزاری متفاوتی با تیم های لیگ برتر دارند سال ها در آکادمی و تیم بزرگسالان فولادخوزستان حضور داشتم و با امکاناتی که در اختیار داشتیم تمرینات حرفه ای را پشت سر می‌گذاشتم ولی این فصل امکانات اولیه تمرین را هم نداریم. البته فوتبال است و این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ می‌دهد، حتی در تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان هم این چنین بی پولی و سختی هایی را نداشتم اما برای آینده خود تلاش می‌کنم و قصد دارم فصل بعد به لیگ برتر بازگردم، در حال حاضر ۲۳ سال دارم و اولین سال بزرگسالان من محسوب می‌شود به آینده امیدوار هستم.

بازیکن سابق تیم ملی امید درمورد بازی با سپاهان بیان کرد: بالاخره سپاهان پر مهره ترین تیم حال حاضر ایران است و بازی با این تیم سخت است. مربی خارجی با کیفیتی دارند که هر بازیکنی در هر تیمی را زیر نظر می‌گیرد و نمونه مهمش جذب عیسی مرادی از لیگ یک بود، تیم سرعتی و بسیار تاکتیک پذیری هستند ولی ماهم توسط کادرفنی مان این تیم را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانیم. قطعا در این بازی بزرگ دوندگی بالا می‌خواهد و برای مهار ستاره های سپاهان باید بیشتر از تیم حریف دوندگی داشته باشیم. بچه های ماهم بجز مسائل مالی از نظر ذهنی آماده یک بازی زیبا و در شان فوتبال خوزستان هستیم و می‌خواهیم خود را ثابت کنیم.

مهاجم فصل قبل نفت آبادان درخصوص آخرین وضعیت استقلال گفت: تمرینات منظمی را در این یک هفته پشت سر گذاشتیم و باتوجه به لغو بازی مان مقابل فجر استراحت لازم را داشته ایم و برای ارائه یک بازی هوادار پسند و در انتها کسب نتیجه لازم و صعود به مرحله بعد وارد مسابقه می‌شویم . بچه ها به این باور رسیده اند که می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم، ترکیب تیم ما متشکل ازبازیکنان باتجربه و جوانان خوزستانی است. ما سال ها در فولادخوزستان بازی کرده ایم و تجارب بازی های بزرگ را داریم و از لحاظ فردی هیچ تفاوتی با تیم حریف نداریم و از هواداران عزیز خوزستانی می‌خواهیم ما را در این بازی تنها نگذارند و یار دوازدهم ما باشند چون حضورشان در ورزشگاه برای ما دلگرمی محسوب می‌شود.

نامداری درخصوص عملکرد خود چنین گفت: در این فصل در تمامی ۲۸ مسابقه به صورت فیکس برای تیمم به میدان رفتم و توانستم پنج پاس گل و دو گل برای استقلال به ثمر برسانم و در بازی های آینده به دنبال ارتقا آمار فردی هستم تا فصل بعد مجدد به لیگ‌برتر بازگردم.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!