Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تمامی دلاورمردان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس،خانواده معزز شهداء؛آزادگان؛رزمندگان؛ایثارگران و مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک گفت.متن این پیام بدین شرح می باشد:

بسم ا...الرحمن الرحیم (فداکاری‌ها‌ی هشت سال دفاع مقدس‌ توانست یک نظام الهی و معنوی و متّکی بر تفکّر و اندیشه درست و برخاسته از ایمان را تحکیم کند ( مقام معظم رهبری

هفته دفاع مقدس همچون ستاره ی است که تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری رزمندگان می‌درخشد، تاریخ 8 ساله دفاع مقدس که پر از روایت عشق و ایثار و مقاومت است در کنار دعای شبانه مادران ایرانی که پا یا پای دعای پرچمدار وادی عشق و یاورمستضعفان و رزمندگان حضرت امام (ره) با خروش سپاهیان ، بسیجیان ، ارتشیان و پشتیبانی خالصانه مردم انقلابی را در دل خود دارد ، همواره در سینه افلاک خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاد فداکاری وجان فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب بیداری و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ ارزش های اسلامی ملت قهرمان ایران است.

روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون خود سطر سطر تاریخ این دفاع از مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

یادآوری آن روزها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، نباید آن مجاهدت ها را فراموش کرد و با یادی از امام شهدا، با رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می کنیم و عهد می بندیم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جهت اعتلا و سربلندی کشورمان در همه عرصه ها تلاش نماییم. اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس ، جانبازان ، خانواده های معزز شهدا ،ایثارگران ، آزادگان ومردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی بویژه مردم انقلابی و همیشه درصحنه استان قزوین تبریک عرض نموده؛عزت و سر افرازی بیش از پیش همگان را در ظل توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) و زعامت داهیانه نایب بر حقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)از خداوند سبحان مسئلت دارم. عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین ایران اسلامی خانواده دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر شناساندن رشادت های دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سالار ولایتمدار امشب در نشست هم اندیشی اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و خاطراتی از غرورآفرینی های نیروهای مسلح و مردمی در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ظرافت بیان هنرمندانه این رشادت ها به نسل جدید مورد نیاز است تا بتوانیم در تبیین ارزش های دفاع مقدس موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از افسران و ژنرال های کشورهای مطرح در امر نظامی دنیا در همان دوران از عملیات ها و طرح های عمرانی صورت گرفته در دفاع مقدس مانند طرح عبور از اروند با وجود فرماندهان جوان جنگ، شگفت زده شده بودند ولی آنچه آن دوران آنها دریافتند را به خوبی به نسل جدید معرفی نکرده ایم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی لازمه تحقق این مهم را بهره گیری از ظرفیت های تدریس دانست تا اهمیت وقایع دفاع مقدس به خوبی به نسل جدید منتقل شود.

آبنوش بیان حقیقت های دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: البته در همه جای دنیا اطلاعات نظامی با زمان بندی منتشر می شود که ممکن است محدودیت هایی ایجاد کند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: در دفاع مقدس تمام غرب و شرق و مدعیان حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران به صف شدند که یکی از نمونه های آن حمایت های هوایی فرانسوی ها از صدام بود.

یادگار دفاع مقدس در ادامه با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات های آن دوران، اراده الهی را به عنوان امداد غیبی برای رزمندگان اسلام یادآور شد و گفت: امروز هم اگر ایمان داشته باشیم که در جبهه رزم اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دشمنی همه جانبه استکبار هستیم، مانند همان دوران اراده الهی یاری رسان ما خواهد بود.

آبنوش به بیان خاطره ای از آن دوران و تبعیت و فرمان پذیری از فرماندهان عملیات پرداخت و ادامه داد: اعتماد به اراده الهی و فرمان پذیری حتی در زمانی که می دانستیم استشهادی به سمت شهادت می رویم رمز موفقیت بود چراکه فرماندهان را فرماندهان امام می دانستیم؛ امروز هم هر مسئول و فرماندهی، سرباز امام خامنه ای باشد، در این جبهه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، قلبا و با تمام ظرفیت فرمانش را خواهیم پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند