Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:29:24 GMT

حضور 11 حافظ و قاری گیلانی در مسابقات کشوری قرآن کریم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۰۸۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: 11 نخبه قرآنی نماینده گیلان در مسابقات کشوری قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام علیزاده، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم با حضور 181 قاری و حافظ گیلانی در تیرماه امسال در رشت نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی افزود: محمد رضا نمازی در رشته اذان، محمد علی عنبری در رشته قرائت و حسین عزیزی و سجاد اکباتانی در رشته ترتیل در مسابقات سراسری قرآن کریم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده اعلام کرد: امیدرضا رحیمی در حفظ کل نیز دیگر نماینده گیلان در بخش برادران مسابقات سراسری قرآن کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش خواهران نیز زکیه صابر در رشته حفظ 20 جزء، افسانه دنیایی در رشته ترتیل و سیده زینب تقوا پور در رشته حفظ کل به رقابت با نخبگان قرآنی کشور می پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: ثریا کوهستانی در رشته حفظ 10 جزء و سمیه آصفی و عاطفه ناصح در رشته قرائت در مسابقات سراسری قرآن کریم حاضر می شوند.

علیزاده همچنین از حضور سه گیلانی در تیم داوری مسابقات سراسری قران کریم خبر داد و گفت: استاد محمود لطفی نیا در رشته قرائت و حفظ کل داور لحن، یوسف ایزدی در رشته ترتیل و حفظ 10 و 20 جزء داور تجوید و جمشید بذر بخش در رشته دعاخوانی داور لحن هستند.

به گزارش ایسنا؛ مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 تا 19 مهر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، ارسلان دمیرچی افزود: در نوبت نخست آزمون سراسری ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر از داوطلبان گیلانی زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.
وی با بیان اینکه آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت می‌کنند. 
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران