Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:47:31 GMT

آغاز به کار پويش« حق تقدم با دانش‌آموزان است»

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۳۷۱

آغاز به کار پويش« حق تقدم با دانش‌آموزان است»

خبرگزاری آریا- مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از آغاز به کار پویش «حق تقدم با دانش‌آموزان است» در آستانه شروع مدارس خبر داد و گفت: این پویش تلاش دارد در یک هفته با پرداختن به اولویت‌های کودکان و نوجوانان حق تقدم افراد با سنین پایین را افزایش دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مجتبی دانشور با اعلام این خبر گفت: هر سال با آغاز ماه مهر، علاوه بر حجم بالای ترافیکی شهر، بخش عمده‌ای از دغدغه‌ خانواده‌ها به سمت تردد دانش‌آموزان سوق پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌حال همچنان در بسیاری از مواقع حقوق این گروه‌های سنی در اولویت نیست.
وی افزود: پویش حق تقدم با دانش آموزان است به دنبال یادآوری این نکته است که در سطح شهر، مترو، اتوبوس، پیاده‌روها و خطوط عابر پیاده در بسیاری از موارد حق تقدم باید با دانش‌آموزان باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، دانشور با اشاره به اینکه این پویش با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اجرا می شود، عنوان کرد: این پویش تلاش دارد در یک هفته با پرداختن به اولویت‌های کودکان و نوجوانان در ماه مهر، فرهنگ حق تقدم افراد با سنین پایین را توسعه دهد.
وی شهروندان را به مشارکت در این پویش دعوت کرد و تصریح کرد: از تمامی شهروندان، دست‌اندرکاران امور کودک و نوجوان، خانواده‌ها و نشریات دعوت می‌کنیم که در صورت علاقه پوستر این پوشش را در صفحات مجازی خود قرار دهند یا در قالب یادداشت این امر را به دیگران یادآوری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آغاز پویش حق تقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد