Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا صلواتی ظهر امروز-یکشنبه-۳۱ شهریور ماه ۹۸ در آیین بهره برداری از ۶۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۱۲۰ هزار نفر توسط خطوط مختلف بی آر تی در سطح شهر جابه جا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ۶۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: بخشی از این اتوبوس‌ها توسط بخش خصوصی (شرکت پیشرو دیزل آسیا) و بخشی دیگر توسط کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان بازسازی شده و در کاهش هزینه‌ها نقش چشمگیری داشته است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به تغییر مسیر در خط ۳۴ شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: تغییر بخشی از مسیر خط ۳۴ شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان اعتراض‌های زیادی را به همراه داشته که نشان از توجه شهروندان به استفاده از حمل ونقل عمومی دارد.

وی با بیان اینکه خط ۳۴ مبدا بخشی از اتوبوس‌های دانشگاه صنعتی بوده که از میدان جمهوری به پایانه قدس انتقال یافته است، تأکید کرد: تغییر خط ۳۴ شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در راستای یکپارچه‌سازی خطوط اتوبوسرانی و قطارشهری اصفهان و استفاده بهینه از منابع انجام شده است.

صلواتی با تأکید بر اینکه از خرید اتوبوس‌های نو غافل نشده‌ایم، افزود: باتوجه به تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای اتوبوسرانی و استفاده از ذخایر ملکی تا پایان سال جاری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده دیگر به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.

وی اظهار کرد: اهمیت و اعتبار دادن به اتوبوسرانی می‌تواند در افزایش رضایتمندی شهروندان بسیار تأثیرگذار باشد.

کد خبر 390476

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون حمل و نقل شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان کلانشهر کلانشهر اصفهان اتوبوس سازمان اتوبوسرانی اصفهان نوسازي اتوبوس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس قم در نیمه نخست سال جاری

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس از مجموع ۸۵۰ ایستگاه در سطح شهر قم در نیمه نخست امسال بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، رضا خانه‌زاد یزدی امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد با اشاره به اجرای طرح ایستگاه سبز اتوبوس در سطح شهر قم که از ابتدای سال جاری قوت گرفته است، اظهار کرد: در این طرح ایستگاه‌های اتوبوس متناسب با شرایط محل بهسازی و بازسازی می‌شود.

وی افزود: ایجاد فضای سبز برای سایه‌اندازی و بهبود وضعیت میکرواقلیم ایستگاه اتوبوس، هموار کردن مسیر دسترسی به ایستگاه برای عابر پیاده به ویژه افراد کم‌توان جسمی جانمایی صحیح ایستگاه از جمله اقداماتی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به وجود ۸۵۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر قم، اضافه کرد: حدود ۱۸۰ ایستگاه از این تعداد مسقف بوده است و سازه اصلی دارد.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۲۶ ایستگاه بهسازی و بازسازی شده است، ادامه داد: بیشتر ایستگاه‌های بازسازی شده مربوط به منطقه هشت شهرداری قم است.

وی گفت: تا پایان نیمه نخست امسال، ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس در مناطق مختلف شهر قم بهسازی و بازسازی شده است و شرایط بهتری برای آن‌ها ایجاد خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد تومان در بودجه سال جاری شهرداری قم برای پل‌های عابر پیاده، افزود: از این مبلغ نیز برای ایجاد پل‌های جدید و مکانیزه‌سازی پل‌های موجود استفاده خواهد شد.

کد خبر 751689

دیگر خبرها

  • توسعه حمل‌ونقل عمومی در اهواز
  • اتوبوس چینی جوابگوی شرایط اقلیمی تهران خواهد بود؟!
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • بهسازی ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس قم در نیمه نخست سال جاری
  • پیش بینی 3 خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • ۲۰ دستگاه خودرو به ناوگان هلال احمر اضافه می‌شود