Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:08:08 GMT

از آزادی تا نورسلطان؛ یکشنبه جذاب را با آنتن باشید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۱۹۵

از آزادی تا نورسلطان؛ یکشنبه جذاب را با آنتن باشید

اپلیکیشن و سایت «آنتن» عصر امروز مسابقات حساس کشتی آزاد قهرمانی جهان و همینطور دیدار مهم استقلال و پرسپولیس را همراه با ویژه برنامه تحلیلی به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتن که IPTV و اپلیکیشن مرجع ورزشی علاقه‌مندان به ورزش به شمار می‌رود، همه روزه به پخش مهم ترین مسابقات و رویدادهای ورزشی ایران و جهان می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، از ابتدای شروع مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان و سپس رقابت‌های کشتی آزاد در نور سلطان قزاقستان، آنتن اقدام به  پخش مستقیم این رقابت‌ها کرده و امروز هم ساعات پایانی این رقابت ها را به صورت مستقیم پخش می‌کند.

 

مسابقاتی که نمایندگان ایران در آن حضور دارند، از طریق شبکه‌های اجتماعی مربوط به «ورزش سه» و «آنتن» برای مخاطبان اطلاع رسانی شده و آنها می‌توانند به سادگی و با استفاده از این پلت‌فرم پخش زنده رقابت‌های ورزشی، این مسابقات کشتی را تماشا کنند.

 

 علاوه بر آخرین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، امروز یک رویداد مهم در داخل ایران برگزار می شود و آن دربی پایتخت است. تقابل سنتی دو تیم پرهوادار استقلال و پرسپولیس امروز از ساعت 16 با سوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. این دیدار حساس و پراهمیت هم به صورت زنده و مستقیم از تلویزیون اینترنتی آنتن پخش می شود. همچنین قبل از شروع این دیدار و از ساعت 15، برنامه تحلیلی ویژه دربی پایتخت از آنتن پخش خواهد شد. در این ویژه برنامه، دو مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در دوره کارلوس کی روش، به آنالیز دقیق سرخابی ها قبل و بعد از بازی خواهند پرداخت.

 


آنتن، ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی گیران باقی مانده ایران در مسابقات قهرمانی جهان و همچنین آرزوی یک دربی جذاب و تماشاگر پسند، از شما عزیزان دعوت می کند عصر یکشنبه ورزشی و پرهیجان خود را با این تلویزیون اینترنتی سپری کنید.

کشتی ورزش سه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی ورزش سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دونده  مانع ایران توانست به مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی