Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:29:56 GMT

۲۱ برنامه ویژه داوطلبان هلال‌احمر سمنان انجام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۵۴۲

۲۱ برنامه ویژه داوطلبان هلال‌احمر سمنان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احسانی بعدازظهر یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه از ۲۱ مرداد تا بیستم شهریورماه سال جاری ۲۱ عنوان برنامه در حوزه داوطلبان این جمعیت انجام‌شده است، ابراز داشت: تقبل تأمین مواد غذایی به مبلغ بالغ‌ هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مشارکت در نذر آب ۲ به‌عنوان پشتیبان استان یزد از محل کمک‌های مردمی در این بازه زمانی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه ۹ پروژه داوطلبی به ارزش ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای بهره‌مندی یک هزار و ۳۷۷ مددجو انجام‌شده است، افزود: طی این مدت با تشکیل پرونده حمایتی برای ۱۰۴ نفر مددجوی واجد شرایط و ثبت در سامانه سخا به ۴۴ نفر مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال مساعدت شد.

معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه تلاش شد تا در مجالس عزاداری سالار شهیدان غذای گرم و گوشت در بین نیازمندان توزیع شود، ابراز داشت: توزیع سبد غذایی و بهداشتی، شیر خشک، غذا، گوشت، سیب، بن کفش، لوازم‌التحریر، لوازم‌خانگی، اسباب‌بازی، نان محلی و لواش، پوشاک، کمک‌هزینه ازدواج و کارت هدیه در بین نیازمندان و مددجویان در سطح استان سمنان صورت گرفته است.

احسانی ضمن بیان اینکه طی این مدت خدمات پزشکی نیز به نیازمندان ارائه‌شده است، تصریح کرد: ویزیت رایگان ۴۵ نفر مددجویان با مشارکت ۱۵ نفر از داوطلبان شهرستان‌های شاهرود و سمنان، برپایی ایستگاه سلامت در شهرستان‌های آرادان، میامی و سرخه با بهره‌مندی ۴۵۰ نفر و مشارکت ۲۴ داوطلب و اجرای طرح نیابت و دلجویی از بیماران، خانواده سادات، سالمند و شهدا در شهرستان‌های سرخه، گرمسار آرادان، سمنان و شاهرود با مشارکت ۳۴ داوطلب ازجمله این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه با راه‌اندازی خانه‌های هلال روستاهای کمرود مهدی‌شهر و محمدآباد میامی موافقت شده است، افزود: با توجه به درخواست ایجاد خانه‌های هلال از روستاهای مومن‌آباد، افتر، جوین و عبدالله‌آباد شهرستان سرخه از این روستاها بازدید به عمل آمد تا در شورای بررسی و نظارت خانه هلال استان بررسی شود.

معاون داوطلبان هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه تجلیل از ۱۳ پزشک داوطلب و ۶۹ بازنشسته هلال‌احمر از دیگر عناوین اقدامات انجام‌شده را شامل می‌شود، ابراز داشت: ارسال ۲۰۰ بسته نان خشک برای سیل‌زدگان استان گلستان از دامغان و یک اجاق و برگزاری اردوها و اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی از دیگر برنامه‌ها طی مدت مذکور بوده است.

کد خبر 4725539

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان سازمان داوطلبان هلال احمر کمک به نیازمندان هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 ماه محرم خطبه های نماز جمعه بیرجند گرگان سانحه تصادف ایلام عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید